PracaGrupypl.praca.dyskusjePosrednictwo w Niemczech › Posrednictwo w Niemczech
    From: "Marek" <S...@w...de>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Posrednictwo w Niemczech
    Date: Tue, 8 Jan 2002 18:38:50 +0100

    Mam 40 lat i z checia zajme sie jakims posrednictwem w Niemczech . Mieszkam
    tutaj juz od 10 lat w Frankfurcie nad Menem i posiadam obywatelstwo
    Polsko -Niemieckie . Glownie interesowalo by mnie zalozenie jakiegos biura
    skad bym mogl kierowac cala dzialalnoscia .
    Chcialbym sie czyms zajac w kierunkach Techniki , Handel albo PC .
    Cieszylbym sie bardzo gdyby ktos sie zglosil na moja oferte , a ja ze swojej
    strony postaram sie powaznie podejs do propozycji i odpowiem na kazda oferte
    .

    Czekam na propozycje pod adresem :

    S...@w...de

    Marek Szymanski