PracaGrupypl.praca.dyskusjePodanie do pracodawcy o podwyżke › Podanie do pracodawcy o podwyżke
    From: "Maciej" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Podanie do pracodawcy o podwyżke
    Date: Sun, 22 Jan 2006 21:02:32 +0100

    Witam mam problem. Pracuje w zagranicznym koncernie spożywczym i chciałem
    złozyc podanie o podwyżkę. Jako że ostatnio skończyłem studia mgr pragnął
    bym najpierw poinformowac mojego pracodawce o tym własnie fakcie. Oczywiście
    pierwszy w kolejności musi byc moj kierownik, ponieważ jest on moim głównym
    przełożonym. Problem moj polega na tym, że nie wiem jak mniej wiecej
    sformułować takie własnie pismo informacyjne, wiem że to tak powinno
    wyglądać prośba o podwyżke najpierw pismo o podwyższeniu kwalifikacji potem
    dopiero pismo o podwyżkę. Jeżeli możecie, i ktos ma taki dokument
    przykładowy to prosze o wysłanie na e-maila. Wiem że napewno zaraz bede
    widział texty typu że skonczył mgr a nie umie pisac, niestety ni etak łatwo
    pisać o sobie chiał bym aby to pismo miało ręce i nogi. Wiec jak ktoś ma
    zamiar wstaic tutaj jakiś komentarz tego typu to niech sobie daruje.

    Z góry dziekuję za wszystkie (sensowne) odpowiedzi Maciej S