PracaGrupypl.praca.dyskusjePod gwiazdzistym sztandarem... › Pod gwiazdzistym sztandarem...
    From: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Pod gwiazdzistym sztandarem...
    Date: Mon, 18 Jul 2005 15:20:31 +0200
    Sender: t...@d...neoplus.adsl.tpnet.pl

    Przeczytałem sobie http://di.com.pl/news/10593,1.html
    Kawałek wkleję tutaj:

    ============
    Lew Tucker jest z wykształcenia informatykiem. Bardzo dbał o swojego
    biurkowego Dell'a pilnując, aby był on należycie chroniony przed robakami
    i wirusami. Niestety ciągle przegrywał bitwę.
    Wreszcie nasz bohater wpadł na genialny pomysł. Wyrzucił swój komputer i
    zakupił nowy. To rozwiązanie okazało się nie tylko wygodne, ale również...
    tańsze, relacjonuje The New York Times.
    Na podobny sposób walki ze szkodnikami decyduje się pcoraz więcej
    Amerykanów, pisze NYT. Wolą po prostu wyrzucić zainfekowaną maszynę niż
    naprawiać starą.

    Potem zajrzalem do wskazanego artykulu z New York Timesa.

    I tak mi przyszło do głowy, że przeciez zabezpieczenie (darmowe!)
    komputera przed ad/spy/wir/troj to (dla mnie) trywialna sprawa.

    I dalej: gdyby po prostu rzucić wszystko w cholerę i wyjechać tam?

    A teraz wlasciwe pytanie: czy to wykonalne formalnie? I za ile mozna
    przezyc w USA?