PracaGrupypl.praca.dyskusjePo co wysylac CV skoro nikt z HR go nie czyta. › Po co wysylac CV skoro nikt z HR go nie czyta.
    From: Kyniu <kyniu@WYTNIJ_TO.poczta.fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Po co wysylac CV skoro nikt z HR go nie czyta.
    Date: Thu, 15 May 2003 01:32:22 +0200

    Hmm,

    Siedze sobie w domu i projektuje pieczatke dopiero co wlasnie zalozonej wlasnej
    firmy jak dzwoni komorka (tzn. telefon, nie ta komorka na wegiel i kartofle).
    Numer mi nie znany, z Warszawy to odbieram ladnie i uprzejmie, jak zawsze
    imieniem i nazwiskiem dodajac "Slucham" (zreszta jak gdzies dzwonie to tez sie
    przedstawiam, a tych co tak nie robia uwazam za ......). No wiec slysze ze Pani
    - jaka to nie wiem bo sie nie przedstawila (pierwszy zonk) - dzwoni w sprawie
    rekrutacji dla jednego z wiodacych operatorow telefonii komorkowej (hmm, akurat
    za lepszego uwazam ich konkurencje ale to szczegol). Prawie zapomnialem o
    sprawie bo ogloszenie ukazalo sie jeszcze w marcu, a dzisiaj jest jak by nie
    bylo polowa maja (drugi zonk). No i Pani chcialaby mi zadac pare pytan w sprawie
    uzupelnienia CV - OK, czlowiek omylny jest, moze cos przeoczylem piszac - a tu
    pada pytanie ile czasu mam prawo jazdy (trzeci zonk). Myslalem ze padne bo zaraz
    na poczatku CV mam zwyczaj umieszczac informacje, ktore moga byc istotne dla
    pracodawcy a wiec wiek, stan cywilny, stosunek do sluzby wojskowej i posiadanie
    prawa jazdy. Co wiecej, informacja ta raz jeszcze pojawia sie w podsumowaniu
    kwalifikacji. Kolejne pytania tez z tej beczki, bo Pani pytala ile lat
    przepracowalem zajmujac sie XYZ (czwarty zonk) bo jak wol pisalo to w CV, czy
    tez jak zakonczylem wspolprace z poprzednim pracodawca (tez bylo i to nie jeden
    wyraz a cale zdanie wyjasniajace co i jak i dlaczego). Co ciekawe najbardziej
    rozbudowana grupa pytan - nie wiedziec czemu (moze Pani pomylila CV i chciala
    rozmawiac z kims innym) dotyczyla bezwypadkowej jazdy, czy posiadam punkty
    karne, etc (a moze im chodzilo o kierowce tylko ja zle zrozumialem opis
    stanowiska). No w kazdym badz razie niby mam sie udac do stolycy na spotkanie i
    tak sie zastanawiam jechac czy nie jechac - niby szkoda zaprzepaszczac szanse, a
    z drugiej strony tylko koszt paliwa i tluczenia auta a wynik pewnie jak po
    poprzednich spotkaniach tego typu. No i dopiero co zalozylem firme ;-)

    Kyniu

    --