PracaGrupypl.praca.dyskusje › Naobiecuja i d..a blada >:(

  • 1. Data: 2002-04-25 14:47:19
    Temat: Naobiecuja i d..a blada >:(
    Od: "dgi" <d...@p...pl>

    Witam

    Cholera czlowieka moze wziac jak firmy robia
    w balona szarego, biednego czlowieka, ktory
    napoci sie, zeby dotrzec jakos do tego
    pracodawcy.

    Jak juz znajdzie oferte i go zaprosza,
    naobiecuja, ze sie skontaktuja (nawet po drugiej
    rozmowie) i d..a blada, zadnego odzewu.
    Najgorsze jest to, ze znow widze ogloszenia
    jednej z firm u ktorej bylem na rozmowie, a ogloszen
    do czasu rozmowy nie bylo kilka dni.

    To jak niektore firmy postepuja z ludzmi przekracza
    wszelkie granice normalnego zachowania.

    Ech....

    ..bo sie zdenerwowalem.

    --

    Pozdrawiam, Darek
    d...@p...pl

  • 2. Data: 2002-04-25 15:35:16
    Temat: Re: Naobiecuja i d..a blada >:(
    Od: "www.vidi.biz.pl" <N...@w...pl>

    > To jak niektore firmy postepuja z ludzmi przekracza
    > wszelkie granice normalnego zachowania.

    Niestety mam sygnały ( i to nie mało) iz często firmy wykorzystują "lipna"
    rekrutację do badania konkurencji.
    Na interview zawsze trafi sie delikwent, który "chlapnie" trochę za dużo.
    Jest to oczywiście totalne draństwo, i powiem jeszcze, że robią tak zarówno
    małe firmy jak i duże.
    Wniosek.
    Jakiekolwiek pytania o informację dotyczące obecnego pracodawcy kwitować
    swoja lojalnoscią do chlebodawcy.

    Pozdrawiam
    TK
    www.vidi.biz.pl

  • 3. Data: 2002-04-25 17:50:16
    Temat: PRACODAWCY TO ŚWINIE I HIENY !!!
    Od: <y...@p...onet.pl>

    Pamiętaj o tym !!!!!!!!!!

  • 4. Data: 2002-04-25 18:47:57
    Temat: Re: PRACODAWCY TO ŚWINIE I HIENY !!!
    Od: "lizakd" <l...@w...pl>

    kiedyś wysłałem papiery po ukazaniu się ogłoszenia w jakiejs tam gazecie do
    jednej z firm kosmetycznych na stanowisko PH i co się okazało , że
    dziewczyna która pracowała na tym stanowisku nie wykazywała się za bardzo no
    i jej szefo puscił do gazetki ogłoszenie o wolnym stanowisku na PH żeby ją
    zmobilizować a tak się złożyło że miałem z nią kontakt z racji wykonywanej
    wtedy działalności i dowiedziałem się że nadesłano ok. 500 ofert od ludzi i
    wszystkie poszły w kosz
    CHAMSTWO !

  • 5. Data: 2002-04-25 19:31:49
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Pamiętaj o tym !!!!!!!!!!

    To sie sam zatrudnij a nie bedziesz pieprzyl

  • 6. Data: 2002-04-25 19:33:17
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > wtedy działalności i dowiedziałem się że nadesłano ok. 500 ofert od ludzi
    > wszystkie poszły w kosz
    > CHAMSTWO !

    W Fortisbanku (tak mowil mi znajomy,wiec jest to z drugiej reki) na
    stanowisko pewne wplynelo iles tam zgloszen. 80 zaproszono na rozmowy -
    pozniej sito zmniejszano - a i tak wygral osobnik ktory juz wczenisje mial
    wygrac :) No ale :)

  • 7. Data: 2002-04-25 20:17:53
    Od: "lizakd" <l...@w...pl>

    > pozniej sito zmniejszano - a i tak wygral osobnik ktory juz wczenisje mial
    > wygrac :) No ale :)

    no właśnie
    pewna prężnie działająca firma z branży tytoniowej przynajmniej raz w
    tygodniu (może rok temu albo dwa lata nie pamietam już ) ogaszała nabory na
    różnorodne stanowiska , jaka satysfakcja mnie spotkała kiedy powiadomiono
    mnie że przeszedłem na 150 ofert , na pierwszej rozmowie było 11osób a o
    terminie drugiej miano powiadomic telefonicznie no i czekam czekam i widze
    sobie kiedyś jakiegoś nowego gościa śmigajacego biało-czerwonym samochodem
    którego jakoś na tej rozmowie nie było ?

  • 8. Data: 2002-04-26 08:17:55
    Od: "nowac" <g...@p...onet.pl>

    Podobnie jest w VW - ogłoszenia, rekrutacje a do pracy idzie kuzyn (z
    trzeciego pokolenia ;-) ) szefa działu ... .
    Duże koncerny na rekrutacje przez ogłoszenia i BDP dostają od centrali
    srodki - wiec musi sie to tak oficjalnie odbyc

  • 9. Data: 2002-04-26 08:20:43
    Od: No Name <v...@w...pl>

    www.vidi.biz.pl wrote:

    > Jakiekolwiek pytania o informację dotyczące obecnego pracodawcy kwitować
    > swoja lojalnoscią do chlebodawcy.

    Jeżeli jesteś pytany o szczegóły dotyczące twojego obecnego pracodawcy
    możesz odpowiedzieć: "Rozumiem, że chce pan/pai sprawdzić, na ile
    potrafie dochowywać tajemnic firmowych. Wnioskuję, że są państwo
    poważnie zainteresowani moją osobą.Zapewne nie chciałby/chciałaby
    pan/pani, żebym jako wasz pracownik udzielał tego rodzaju informacji
    innej firmie. Kiedy wybrana przez państwa osoba rozpocznie pracę? ...

    Jeżeli w trakcie rozmowy zorientujesz się, że celem wywiadu jest
    wydobycie informacji, a zatrudnienie nie wchodzi grę (nigdy nie było
    brane pod uwagę) możesz w pewnym momencie zmienić kierunek dyskusji:
    "Czy mogę prosić o podanie numeru NIP, chciałbym/Chciałabym zanotować? -
    ?????? - No, bo proszę pana/panią jak mam wystawić fakturę za
    konsultację? - ????? - Czego nie rozumiecie? Czterysta złotych za te
    informacje, to nie jest drogo. - ?????? - Że się nie umawialiśmy?
    Umawialiśmy się, że będziemy rozmawiać o pracy, a państwo zmienili
    przedmiot naszej umowy - ??!!!???!!! - To jak, gotówką? ....

    Dogbert

  • 10. Data: 2002-04-26 14:47:38
    Od: "www.vidi.biz.pl" <N...@w...pl>

> [...]
    > Umawialiśmy się, że będziemy rozmawiać o pracy, a państwo zmienili
    > przedmiot naszej umowy - ??!!!???!!! - To jak, gotówką? ....

    Brawo Dogbert, nie ująłbym tego trafniej !!!

    Miłego weekendu
    www.vidi.biz.pl
    Jak nie macie jeszcze książki Pani Wandy Loskot to polecam
    http://www.vidi.biz.pl/cos_dla_ciebie.html