PracaGrupypl.praca.dyskusjePRACA W DOMU!!Bądź szefem dla siebie! › PRACA W DOMU!!Bądź szefem dla siebie!
  • Data: 2002-11-01 19:11:12
    Temat: PRACA W DOMU!!Bądź szefem dla siebie!
    Od: "taumel" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czy jesteś gotów na coś INNEGO? Masz dość codziennego drążenia? Czy jesteś
    zmęczony patrzeniem jak inni ciągną korzyści z TWOJEGO wysiłku? Czy
    chciałbyś pracować w domu, aby poświęcać więcej czasu swojej rodzinie,
    przyjaciołom lub hobby? Dałeś już sobie spokój z tymi wątpliwymi ofertami,
    które obiecują wszystko a zostawiają cię z niczym? JA TEŻ!!! To dlatego
    stałem się Pracownikiem Emaliowym. Prowadzę cały interes on-line, co
    oznacza, iż mam bardzo niskie koszty ogólne i mogę wykonywać całą moją pracę
    w zaciszu i wygodzie mojego własnego domu, według mojego rozkładu.
    Potencjalnie możesz zarobić 2.000 do 5000 zł w niepełnym wymiarze czasu lub
    5.000 ; 10.000 w pełnym wymiarze czasu!! Zapewnione pełne przeszkolenie
    on-line. Nie potrzeba żadnych płatności gotówkowych z góry. Wszystkiego
    czego potrzebujesz to komputer z dostępem do sieci e-mail, trochę wolnego
    czasu oraz chęć zmiany kierunku twego przyszłego życia! W celu uzyskania
    dalszych informacji, skontaktuj się t...@o...pl , podając ;PRACOWNIK DO
    OBSŁUGI EMAIL; w wierszu tematu.

    Artur Chechłacz
    gg# 3300621