PracaGrupypl.praca.dyskusjeOplata jednorazowa/kazdorazowa? › Oplata jednorazowa/kazdorazowa?
    From: "!Blob!" <T...@r...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Oplata jednorazowa/kazdorazowa?
    Date: Sat, 9 Nov 2002 19:18:50 +0100

    Witam!

    Wykonuje pewna prace, latwiej bedzie jesli powiem, ze sa to skrypty do
    stron. Czesto sprzedaje je znajomemu, ktory robi strony w oparciu o te
    skrypty, ostatnio napisalem cos, co moze sie mu przydac wielokrotnie, wiec
    teraz - albo sprzedaje mu za kazdym razem jak bedzie chcial go wykorzsytac,
    albo sprzedam mu go jednorazowo i na zawsze (robta co chceta dalej z tym
    skryptem). Przy zalozeniu ze jednostkowo (za jedno uzycie) wyceniam go na
    1000 zl (to nie jest prawdziwa cena, ale chodzi mi o m/w mnoznik jaki
    zastosowac) to ile powinienem wziasc za skrypt razem z prawami?

    Na oko to moze mu sie on przydac 1 a moze i 10, z drugiej strony mi by sie
    przydalo teraz troche gotowki, ale patrzac przyszlosciowo to mniej moge
    zarobic. Ale biorac pod uwage ze on juz te skrypty bedzie mial nic nie stoi
    na przeszkodzie uzywania ich ponownie, choc mam do niego zaufanie. :)

    --
    !Blob!