PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Olsztyn => Analityk Systemowy <=

  • 1. Data: 2023-03-29 13:30:02
    Temat: Olsztyn => Analityk Systemowy <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Nasz klient to największa firma informatyczna w Polsce
    północno-wschodniej, działająca nieprzerwanie od 1971 roku.
    Zajmują się projektowaniem, wytwarzaniem i integracją oraz
    wdrażaniem systemów informatycznych, a także: przetwarzaniem
    danych, doradztwem w zakresie IT, szkoleniami oraz audytem
    informatycznym.
    Zapewniają klientom i użytkownikom pełną asystę techniczną:
    wdrożenia, szkolenia i kompleksową obsługę HelpDesk .

    *****
    ***** Analityk Systemowy
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * jakość i terminowość realizowanych zadań,
    * jakość prowadzonej dokumentacji,
    * niezwłoczne przekazywanie przełożonym informacji o wszystkich
    istotnych zdarzeniach mających wpływ na działanie firmy,
    * wykonywanie bieżących poleceń przełożonych,
    * realizację zadań wynikających z dokumentacji dotyczącej systemu
    zarządzania jakością,
    * wspomaganie innych komórek firmy (za wiedzą przełożonego),

    ***** Od Kandydata oczekujemy:

    * Minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze analizy
    biznesowej i/lub systemowej
    * Znajomość UML w zakresie modelowania diagramów przypadków
    użycia, aktywności, sekwencji, stanów oraz klas
    * Znajomość i umiejętność pracy w narzędziu Enterprise Architect
    * Umiejętność prototypowania rozwiązań informatycznych w dowolnym
    narzędziu wspierającym prototypowanie
    * Doświadczenie w tworzeniu dokumentacji analitycznej systemów IT
    * Umiejętność zbierania oraz opisywania wymagań
    * Bardzo dobra komunikacja zarówno w zespole jak i z klientem
    * Koncentracja na jakości i wysokich standardach pracy

    ***** Dodatkowe atuty:

    * Certyfikaty UML, BPMN lub inne równoważne potwierdzające wiedzę
    z zakresu notacji
    * Doświadczenie w szacowaniu metoda IFPUG

    ***** Proponujemy:

    * Premia uznaniowa
    * Dodatek wakacyjny(uzależniony od poziomu wynagrodzenia na umowie o
    prace)
    * Elastyczne formy zatrudnienia w zależności od potrzeb
    * Elastyczne godziny pracy
    * Możliwość pracy zdalnej
    * System rekomendacyjny
    * Kartę sportową, opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=2303
    => => =>