PracaGrupypl.praca.dyskusjeOkulary - kiedy przysluguje refundacja ? › Okulary - kiedy przysluguje refundacja ?
  • Data: 2002-05-14 12:31:56
    Temat: Okulary - kiedy przysluguje refundacja ?
    Od: "J. K." <j...@t...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam Wszystkich!
    Czy moglby mi ktos powiedziec kiedy mozna starac sie o refundacje szkiel i
    oprawek do okularow. Dodam, ze jestem informatykiem i spedzam co najmniej
    osiem godzin przed monitorem. Slyszalem, ze refundacja obejmuje tylko wtedy
    kiedy ewentualna wada wzroku zostanie wykryta podczas badan okresowych oraz
    ze nie obejmuje ona zwyklych okularow z filtrem. Czy to prawda? Prosze o
    jakies odpowiedzi poparte numerami ustaw (jezeli takowe istnieja) na ktorych
    mogbym sie pozniej oprzec starajac sie o refundacje. Zgory dziekuje i
    pozdrawiam.
    Janusz