PracaGrupypl.praca.dyskusjeOgraniczenia -pobieram rentę z tytułu wypadku przy pracy › Ograniczenia -pobieram rentę z tytułu wypadku przy pracy
    From: "tomi71" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Ograniczenia -pobieram rentę z tytułu wypadku przy pracy
    Date: Tue, 18 Dec 2007 14:14:07 +0100

    Witam!

    Jestem rencistą i pobieram rentę z tytułu wypadku przy pracy.
    Mimo swojej niepełnosprawności dalej pracuję na pełnym etacie.
    Czy obowiązuje mnie limit wysokości zarobków (70% średniej...)?
    Jeśli tak to jak go można ominąć, np. jakiaś umowa o dzieło albo coś czy tak
    już do emerytury no chyba że znajdę pracę za 3tys.

    pozdrawiam
    Tomasz M.