PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ogloszeniapracy www.joblink.se !

  • 1. Data: 2004-11-27 12:55:22
    Temat: Ogloszeniapracy www.joblink.se !
    Od: "JOBLINK.SE" <j...@o...pl>

    Zapraszamy na strone WWW.JOBLINK.SE !!! Tam znaidziesz ogloszenia prac. I
    mozliwosci navazania kontaktow z drobnymi przedsiabiorstawami w celu
    vspulprac. Jusz nie dlugo jeszcze w paru jenzykach!

  • 2. Data: 2004-11-27 14:23:43
    Temat: Re: Ogloszeniapracy www.joblink.se !
    Od: Sender Bell <"sender[nospam]"@gazeta.pl>

    Dnia 27 Nov 2004 13:55:22 +0100, JOBLINK.SE napisał(a):

    > Zapraszamy na strone WWW.JOBLINK.SE !!! Tam znaidziesz ogloszenia prac. I
    > mozliwosci navazania kontaktow z drobnymi przedsiabiorstawami w celu
    > vspulprac. Jusz nie dlugo jeszcze w paru jenzykach!

    a to chyba pisał szwed... ? ;)

    Sender Bell

  • 3. Data: 2004-11-28 16:41:28
    Od: "Jakub N." <p...@p...NOSPAM.pl>

    > Zapraszamy na strone WWW.JOBLINK.SE !!! Tam znaidziesz ogloszenia prac. I
    > mozliwosci navazania kontaktow z drobnymi przedsiabiorstawami w celu
    > vspulprac. Jusz nie dlugo jeszcze w paru jenzykach!

    100 zł za możliwość przeglądania ok NIBY 500 ofert pracy to IMO lekkie
    przegięcie
    i pachnie przekrętem

  • 4. Data: 2004-11-28 17:48:34
    Od: "Marcin" <m...@w...pl>

    Użytkownik "JOBLINK.SE" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Zapraszamy na strone WWW.JOBLINK.SE !!! Tam znaidziesz ogloszenia prac. I
    > mozliwosci navazania kontaktow z drobnymi przedsiabiorstawami w celu
    > vspulprac. Jusz nie dlugo jeszcze w paru jenzykach!

    to wielki kant a poztym kto by placil taka kase za przegladanie
    ofert.(roumie jak by tam bylo kilka tysiecy ale nie 500)

  • 5. Data: 2004-11-28 21:33:47
    Od: l...@o...pl

    > 100 zł za możliwość przeglądania ok NIBY 500 ofert pracy to IMO lekkie
    > przegięcie
    > i pachnie przekrętem

    Stary nie przesadzaj to tylko jakies 30 piw!!!!!!

  • 6. Data: 2004-11-29 08:12:28
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2004-11-28, l...@o...pl <l...@o...pl> wrote:
    > Stary nie przesadzaj to tylko jakies 30 piw!!!!!!
    No, jak dla mnie oznacza to (nie)picie piwa przez jakieś 2-3 miesiące
    Nie wiem, czy stać mnie na takie wyrzeczenie :>

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    <Beowulf> here http://www.messagelabs.com/home/default.asp they say that