PracaGrupypl.praca.dyskusje › Oferty pracy w Niemczech - gdzie?

  • 1. Data: 2002-01-09 19:35:52
    Temat: Oferty pracy w Niemczech - gdzie?
    Od: "Jakub Zysnarski" <j...@p...onet.pl>

    Byłbym wdzięczny za podsunięcie mi namiarow na firmy pośrednictwa zawodowego
    posiadające oferty pracy dla informatyków w Niemczech. a może macie jakieś
    inne pomysły, jak dotrzeć do tamtejszych pracodawców. Ponoć greencardy
    jeszcze są.

    Pozdro
    Jakub

  • 2. Data: 2002-01-10 09:34:56
    Temat: Re: Oferty pracy w Niemczech - gdzie?
    Od: "Pawelek" <p...@m...com>

    Witam

    "Jakub Zysnarski" <j...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > posiadające oferty pracy dla informatyków w Niemczech. a może macie jakieś
    > inne pomysły, jak dotrzeć do tamtejszych pracodawców. Ponoć greencardy

    Sprobuj
    www.accord.de

    A tutaj znalazlem cos dla ciebie w Bawarii

    http://www.jobpilot.de/job_suche/search.phtml?profes
    sion%5B%5D=17&industry%5
    B%5D=0&region%5B%5D=2&datum=1008062656&limit=10&Jobs
    _Session=730183e1f0b0b79
    bd14a1f333302554b

    Pozdrawiam
    Pawelek

  • 3. Data: 2002-01-11 14:59:43
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > Witam
    >
    > "Jakub Zysnarski" <j...@p...onet.pl> wrote in message
    > zawodowego
    Zacznij od www.jobpilot.de. Tam ogłasza się wiele firm pośredniczących.

    Najlepsze miasta dla informatyka w Niemczech to Monachium i Frankfurt.

    Pozdr,
    Przemek

  • 4. Data: 2002-01-11 15:36:13
    Od: "bud" <b...@i...pl>

    http://www.jungekarriere.com/jukawwwangebot/fn/juka/
    SH/0/sfn/buildjuka/url/332/mm/mm_left_navi/page1
    /PAGE_6/page2/PAGE_14/aktelem/PAGE_14/ms/1/index.htm

  • 5. Data: 2002-01-11 17:51:58
    Od: kingram <k...@g...net>

    Jakub Zysnarski wrote:

    > By?bym wdzi?czny za podsuni?cie mi namiarow na firmy po?rednictwa zawodowego
    > posiadaj?ce oferty pracy dla informatyków w Niemczech. a mo?e macie jakie?
    > inne pomys?y, jak dotrzeae do tamtejszych pracodawców. Ponoae greencardy
    > jeszcze s?.
    >
    > Pozdro
    > Jakub

    Zielone karty jeszcze sa - ale z tego co widze rynek tutaj tez zamarl...
    Albo sie zrazili po pierwszej fali greencardowcow - kiedy sie okazalo ze
    niemcy wcale nie sa tacy otwarci na obcokrajowcow?
    Tym niemniej jesli masz jakies wybitne zdolnosci (udokumentowane) badz
    specjalizacje - masz napewno wieksze szanse znalezienia niz w Polsce...
    Niestety...
    --
    Bsrgds
    Krzysiek Ingram, Muenchen

    "Smart Brains are very limited resources...
    Don't waste them - be GPL !"