PracaGrupypl.praca.dyskusjeOdszkodowanie? › Odszkodowanie?
  • Data: 2004-06-13 14:53:16
    Temat: Odszkodowanie?
    Od: "Adamski" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Niedawno uległem wypadkowi drogowemu w czasie pracy (jechałem z jednej
    firmy do drugiej, co jest związane z charakterem pracy). Wypadek oczywiście
    nie z mojej winy, jest protokół sporządzony przez policje. Natomiast ja
    doznałem lekkich obrażeń: potłuczenia i skaleczenia (głównie uderzenie w
    głowę, skaleczenia głowy - było sporo krwi, przecięte ucho, potłuczony bark
    i łydka - żadnych złamań czy pęknięć - dodatkowo mam zarysowane szkła w
    okularach korekcyjnych). Lekarz dał mi L4 na 7 dni.

    Moje pytanie: czy mam szanse na jakieś odszkodowanie z ZUS'u ( nie jestem
    ubezpieczony nigdzie indziej żadne PZU itp.)? Od czego zależy przydzielone
    odszkodowanie? Czy warto się o nie ubiegać? Jeśli tak to co powinienem
    załatwić, jakie papiery gdzie dostarczyć?

    Adamski

    P.S.

    Jeśli nie ta grupa proszę o odesłanie na właściwą.