PracaGrupypl.praca.dyskusjerozmowa kwalfikacyjna po angielsku › Odp: rozmowa kwalfikacyjna po angielsku
    From: "Wojtek S." <s...@n...polbox.com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Odp: rozmowa kwalfikacyjna po angielsku
    Date: Sat, 19 Jun 2004 17:43:59 +0200

    kiedy staralem sie o prace w Polsce to mimo ze znalem angielski, zawsze
    mialem przygotowany tekst po angielsku "o mnie".
    prawie we wszystkich przypadkach padalo najglupsze pytanie swiata: "tell me
    something about you" (opowiedz cos o sobie)
    wiec ja klepalem co znalem na pamiec:
    "I graduate from Finance and Banking, and even when studying ...." i tak
    dalej.
    Wazne zeby mowic plynnie, wtedy kolesie juz nie draza, tylko przerywaja i
    przechodza na polski. a zeby mowic plynnie, trzeba wiedziec co sie chce
    powiedziec.
    w.

    --
    Silvio
    PISZĄC DO MNIE ZMIEŃ MÓJ E-MAIL!
> [...]
    zaprasza
    > mniena rozmowę kwalfikacyjną - co gorsza chyba dla mnie, że po ANGIELSKU !
    > wszystko przez to, że napisałem, że znam język angielski 'komunikatywnie'
    > raczej nie skłamałem, bo posługuję się angielskim komunikatywnie, ale co
    innego
    > poruzumiewać się komuniaktywnie, a co innego 'rozmowa kwalfikacyjna' po
    > angielsku. Czy macie jakieś wskazówki ???? bo szczerze mówiąc to jestem -
    jakby
    > to ująć - niedoświadczony w rozmowach o pracę po angielsku ;) KAŻDA RADA
    NA