PracaGrupypl.praca.dyskusjepo jakich studiach jest dobra praca? › Odp: po jakich studiach jest dobra praca?
    From: "Lisciu" <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Odp: po jakich studiach jest dobra praca?
    Date: Tue, 13 May 2003 16:52:34 +0200

    Użytkownik WuTomek <g...@w...friko.onet.pl> w wiadomości do grup dys
    kusyjnych napisał:q...@4...com..
    .

    > Ja bym radził - zapomnij o medycynie, reszta kierunków jest
    > porównywalna, jeżeli będziesz dobry i nauczysz się języków obcych to
    > dasz radę.

    czyli piszesz ze Chemia jest pod wzgledem atrakcyjnosci porownywalna z Bio
    technologia? to dlaczego na Biotechnologie jest ok. 15 chetnych na jedno m
    iejsce a na Chemii prawie wogole... po prostu tego troche nie rozumiem. Nie
    mowie wcale ze nie masz racji... po prostu prosze o dalsze wyjasnienia :)

    > Do Twojej listy dorzuciłbym technologię, czy chemię żywności.

    a na jakiej uczelni jest ta chemia zywnosci? mozesz podac jakies blizsze i
    nformacje na jej temat?
    Pozdrawiam!