PracaGrupypl.praca.dyskusje › jaka pensja dla logistyka

  • 1. Data: 2002-09-24 11:42:39
    Temat: jaka pensja dla logistyka
    Od: <m...@g...pl>

    Idę na rozmowę, stanowisko Logistyk.
    Jaką w tej chwili mogę zaproponować pensję na okres próbny, aby nie było za
    dużo, ani za mało ?
    Mam 5 lat doświadczenia, w tym 3 w logistyce.
    Kończę studia magisterskie (zaoczne) &#8211; Politechnika, Wydz. Transportu,
    spec.&#8211;logistyka.

    Aha, chodzi o pensję w Warszawie.

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2002-09-25 12:12:02
    Temat: Odp: jaka pensja dla logistyka
    Od: "Howk" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik <m...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ampj3f$t7p$...@n...gazeta.pl...
> [...]
    za
    > dużo, ani za mało ?
    > Mam 5 lat doświadczenia, w tym 3 w logistyce.

    Skoro pracowałeś w logistyce to chyba wiesz jakie są zarobki ;)

    Może 500pln? - nie będzie za dużo.

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2002-09-25 13:04:46
    Temat: Re: jaka pensja dla logistyka
    Od: "winetu" <P...@p...onet.pl>

    Użytkownik <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Mam 5 lat doświadczenia, w tym 3 w logistyce.
    > Kończę studia magisterskie (zaoczne) &#8211; Politechnika, Wydz.

    3 tys brutto?

  • 4. Data: 2002-09-25 14:54:50
    Od: <m...@g...pl>

    > Skoro pracowałeś w logistyce to chyba wiesz jakie są zarobki ;)

    Po pierwsze nie "pracowałeś" tylko "pracowałaś" :-)))
    w tym zawodzie, jakbyś nie wiedział kobiety też mogą pracować :-)
    myślisz że moja płeć może mieć wpływ na wysokość pensji ? :-)

    Pracowałam w logistyce 3 lata, ale 2 lata temu. Przez ostatnie 2 lata pracuję
    w innym dziale (ale mimo wszystko trochę współpracującym z logistyką).
    Zdaję sobie sprawę że stawki się zmieniły.
    Dlatego chodzi mi ile teraz daje się logistykom na okres próbny.
    Może ktoś też starał się w ostatnim czasie o takie stanowisko, i może
    zdradzić ile mu zaproponowali na początek.