PracaGrupypl.praca.szukanaproblem wałęsających się psów › Odp: idiotom, re: problem wałęsającychsię psów; AUTOR
    From: "Ewa.B" <e...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: Odp: idiotom, re: problem wałęsającychsię psów; AUTOR
    Date: Sun, 17 Mar 2002 23:38:40 +0100

    bardzo prosze tylko nie idiotom......bo ja nie pisalam tego do wlasciciela
    ogloszenia tylko do waldiego .....
    przykro mi ze twoj pies zostal pogryziony i z calym szacunkiem do tego co
    robisz bo to jest jak najbardziej potrzebne bo takie psy faktycznie nie maja
    racji bytu...ale to jest tylko i wylacznie wina ludzi....nikt nie ubliza
    twojemu zajeciu i temu co robisz.
    pisalam do waldiego. Jakze prosta sprawa dla niego jest uspienie
    zwierzecia...i to nie jest animalsowosc bo gdybysmy tak podchodzili do
    wszystkiego ( złe?no to uspic )to niestety zostaniemy sami....
    pozdrawiam wlasciciela ogloszenia
    ewa

    brak pozdrowien tyczyl sie waldiego