PracaGrupypl.praca.dyskusjeU kogos czy u siebie???? › Odp: U kogos czy u siebie????
    From: "glos" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Odp: U kogos czy u siebie????
    Date: Sun, 9 Jun 2002 20:25:44 +0200
    Sender: g...@p...onet.pl@teatral.abc.net.pl

    Użytkownik Roman Kubik <r...@p...com.pl> w wiadomości do grup dyskusy
    jnych napisał:ae03gf$obo$...@o...ict.pwr.wroc.pl...

    Z 99% opinii Romka w pelni sie zgadzam, ale nie z:

    > rodzaj pracy / wyksztalcenia nie ma tu nic do rzeczy.

    Zdecydowanie jednak ma. Uczelnia ekonomiczna nie daje w sumie zadnego konk
    retnego zawodu (choc zalezy od kierunku - imho np. rachunkowosc jest wciaz
    dosc uprzywilejowana), ktory mozna wykonywac na wlasny rachunek, dlatego j
    esli:

    - nie masz jakichs pozauczelnianych (solidnych!) umiejetnosci,
    - nie jestes w czyms branzowym wyjatkowo dobry,
    - nie masz sporej sumki na koncie na rozruch,
    - nie masz dobrze ulokowanych znajomych,

    to zaraz po studiach (a najlepiej w trakcie - 3 rok to NAJWYZSZY CZAS), le
    piej pomysl u pracy u kogos/wspolpracy z kims.

    Po nabraniu doswiadczenia (pare mcy? rok? wiecej?), zgromadzeniu $$$, kont
    aktow i rozeznaniu sie w rynku, zdecyduj - czy wybierasz kierunek "Kariera w
    wielkich korporacjach" czy tez "Samodzielnosc na malym wlasnym". I pamietaj,
    ze nie wszystkie wyuczone zawody bedziesz w stanie wykonywac "na swoim"....

    Wazne jest jedno - jesli nie masz zadnego doswiadczenia w pozyskiwaniu zam
    owien, wykonywaniu realnej pracy, kontaktach z klientami/dostawcami/wspolp
    racownikami - lepiej nabierz go duzo wczesniej, niz "na swoim". Mogloby Cie
    to za duzo kosztowac... Choc "frycowe" i tak zaplacisz, nie ludz sie.

    I zastanow sie powaznie, czy nie zalozyc jakiejs spolki z solidnymi znajom
    ymi ze studiow juz teraz. Btw - znajomosci ze studiow b. czesto procentuja w
    przyszlosci.

    pozdrawiam,

    glos