PracaGrupypl.praca.dyskusjeRefleksja nt. rynku pracy › Odp: Refleksja nt. rynku pracy
    From: "Wojtek S." <s...@n...polbox.com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Odp: Refleksja nt. rynku pracy
    Date: Sat, 19 Jun 2004 17:37:25 +0200

    Jarek:
    przyjmij te prace na 3 miesiace i zorientuj sie jak tam jest. To oczywiste
    ze na dluzsza mete MUSISZ byc na umowe o prace. Cokolwiek by sie zdarzylo,
    nie masz dowodu ze tam pracujesz. Oczywiscie ze nie powinno byc tak jak
    opisujesz, ludzie powinni pracowac legalnie, na umowe.
    No i za 3 miesiace, kiedy beda widzieli ze jestes dobry postaw warunek -
    musisz miec umowe. Teraz (podobno) idzie ozywienie gospodarcze, musza
    znalezc kase na ZUS.

    --
    Silvio
    PISZĄC DO MNIE ZMIEŃ MÓJ E-MAIL!