PracaGrupypl.praca.dyskusjeLUDZIE TRZEBA COŚ ZROBIĆ Z TYM KRAJEM !!! › Odp: LUDZIE TRZEBA COŚ ZROBIĆ Z TYM KRAJEM !!!
    From: "Józek" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Odp: LUDZIE TRZEBA COŚ ZROBIĆ Z TYM KRAJEM !!!
    Date: Thu, 31 Jan 2002 18:41:23 +0100
    Sender: s...@p...onet.pl@po147.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl

    Użytkownik antispam <a...@e...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a38sbg$ciu$...@n...tpi.pl...
    > Przeczytałem wszystkie posty jakie przyszły w związku z Twoim wątkiem i
    > powiem Ci że masz rację w jednym ....
    > - Polsce potrzebna jest nowa rewolucja ( nie tylko polsce.. będą ją miały
    > wkrótce wszystkie Demoludy*)
    > Nowa zmiana jakościowa elit politycznych.
    > Limit zaufania społecznego wyczerpał się dla prawicy - już parę lat temu..
    > dla lewicy - zobaczysz przy zbliżających się wyborach samorządowych ...
    > Zawsze stałem na stanowisku, że przemiany mogą się powieść - kiedy
    zostanie
> [...]
    Witam!!
    O ile zgadzam się z Twoja opinia.
    To nie mogę zgodzić się na krwawą rewolucje, na żadną rewolucje, ponieważ
    jeśli czytasz historie to można zauważyć kto na takich przewrotach korzysta,
    przykład widać, podobnie było również po II WŚ, stąd też przysłowie ,,czym
    gorzej tym lepiej".
    Dlatego należy piętnować publicznie wszelkie patologie, i o ile to możliwe
    dążyć do zmiany prawa (pozbawienie mienia) i odpowiedzialności za
    podejmowane decyzje na każdym szczeblu, całkowita jawności, z kontami i
    majątkami włącznie, zaczynając od sądów, prokuratorów, i policji.
    Narzędziem do walki jest otwarty i głośny bojkot wyborów!!!!!
    Józek