PracaGrupypl.praca.dyskusjeDylemat › Odp: Dylemat
  • Data: 2003-03-07 07:35:53
    Temat: Odp: Dylemat
    Od: "*madzik*" <b...@b...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik PABB <p...@N...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b4899v$tac$...@a...dialog.net.pl...

    > "Wzieli", bo .... mieli takie zapotrzebowanie :)

    No to brzmi fajnie :-) Czyli sie rozwijaja. Czyli warto wziac pod
    uwage.
    W nawiazaniu do mojego poprzedniego pytania: jest taka spora firma z
    pld Polski (hehe - oddzial zagranicznej firmy), gdzie rotacja ludzi
    jest.... hm, _spora_, a że znam z bliskiego otoczenia warunki
    tamtejsze, nie polecalabym zmiany (miejscowosc na M, firma na L -
    ewent. szczegoly na priva).

    Wracajac do Ciebie:
    A ich działalność taka (wiem, informatyka, ale chodzi mi o
    "doprecyzowanie" - nie musisz pisac tutaj, sam sie zastanow), ze jest
    szansa, ze moga to z 5-10 lat porobic (np. technologie w kierunku
    palmtopow czy tel komorkowej), a nie pasc po roku z braku funduszy i
    zbyt malego zainteresowania produktami (np. oparcie duzej czesci
    spolki na jednym niesprawdzonym na rynku polskim produkcie)?
    Czy firma nie jest zwiazana z lokalna albo ogolnokrajowa polityka, co
    moze (choc nie musi) owocowac zawirowaniami albo zamknieciem spolki
    przy zmianie opcji po najblizszych wyborach?
    (prosze sie nie smiac, pisze na podstawie wlasnych doswiadczen...)

    > Dzieci i kredyt - odpowiedz negatywna. Zona - posiadam jedna
    sztuke.... ;)
    Jesli to nie "L" ;-), to ja bym zmienila :-)

    Dalej zycze powodzenia :-)

    --
    Pozdrawiam cieplutko,
    Magda