PracaGrupypl.praca.dyskusjeChwale sie › Odp: Chwale sie
  • Data: 2002-07-17 15:18:11
    Temat: Odp: Chwale sie
    Od: "Harmonny Wroclaw" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik AndY <a...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ah3tl3$7k7$...@n...tpi.pl...

    > Bez obrazy bo nie o to chodzi, ale czy czasami nie szukali osoby z grupa
    > inwalidztwa ?

    1. nie szukali z grupa inwalidztwa (i moj Towarzysz Zycia nie ma w zadnym
    wypadku grupy inwalidztwa)
    2. firma nazywa sie k m b (konsorcjum jakiestam) i jest raczej niewielka
    (nie maja np. swojej strony internetowej)
    3. nie jest to naszemiasto.pl
    4. caly dowcip polega na tym ze oglosili sie tylko w gratce i NIGDZIE wiecej
    (i to w gratce w ogloszeniach drobnych a nie w duzych - firmowych), wiec
    chyba mieli niewielu chetnych
    jeszcze raz pozdrawiam (nawet niedowiarkow)
    H.
    Wylicytuj kosmetyki - Wroclaw - dowóz gratis
    http://www.allegro.pl/showother.php?id=432672