PracaGrupypl.praca.dyskusjeAbsurd w ustawie ! › Odp: Absurd w ustawie !
    From: "Rafal" <?@?.?>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Odp: Absurd w ustawie !
    Date: Thu, 13 Feb 2003 12:23:37 +0100

    Użytkownik mer <b...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b2fo7h$1j$...@n...onet.pl...
    > Szanuje i cenie sobie zdanie Niny w wielu sprawach tu poruszanych, ale w
    "tym temacie" musze
    > przyznac racje jej przeciwnikom.

    Mam tak samo :-)
    Ja też byłem NIESAMOWICIE zaskoczony jej zdaniem na ten temat.
    Jeżeli to nie jest po prostu zwykła obrona swoich (kobiet) interesów (ja też
    gdybym miał możliwość, przede wszystkim broniłbym najpierw siebie, a dopiero
    potem wolnego rynku) - to ja nigdy tego nie zrozumiem.
    Tak samo jak nie rozumiem przeciwników wolnego rynku, którzy są
    przeciwnikami "ideologicznymi".

    Ale przepraszam za tą osobistą dygresję. Nina ma prawo, żeby to nie o niej
    dyskutowano ale o głównym temacie.

    > Z jednej strony państwo mówi, abym działał całkiem na swoje ryzyko i nie
    domagał się jakielkolwiek
    > pomocy, gdy mi interes nie wyjdzie, ale z drugiej strony wskazuje mi kogo
    musze zatrudnic i ile mu
    > mam zapłacić.

    Dlatego nasz ustrój obecnie nie działa - i efekt gospodarczy taki jaki jest.
    Ale nie łudź się, że kiedyś w Polsce będzie inaczej...może za 50 kolejnych
    lat

    > Takie coś nazywa się sprawiedliwością społeczną i ma tyle wspólnego ze
    zwykłą sprawiedliwością co
    > krzesło elektryczne ze zwykłym krzesłem.

    Czyżby to był cytat JKM? bo tak mi to wygląda :-)

    Rafał