PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ochrona danych osobowych -help

  • 1. Data: 2004-06-22 21:39:58
    Temat: Ochrona danych osobowych -help
    Od: "Iwoncia" <i...@p...onet.pl>

    Złożyłem do konkurencyjnej firmy dokumenty aplikacyjne.
    Otrzymałem dziś telefon od właściciela tej firmy, że poinformuje mojego
    obecnego pracodawce( bo znają się trochę) że aplikuje ( ot tak.. bez
    konkretnego powodu...)
    Mogę spodziewać się że obecny pracodawca po otrzymaniu takiej informacji
    zwolni mnie..
    Co z ochroną danych osobowych? czy mogę się jakoś bronić? jak?
    pomocy

    pozdrawiam
    pepe

  • 2. Data: 2004-06-22 21:45:39
    Temat: Re: Ochrona danych osobowych -help
    Od: "Pawel P." <pisiu@[nospam]yahoo.com>

    Użytkownik "Iwoncia" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zwolni mnie..
    > Co z ochroną danych osobowych? czy mogę się jakoś bronić? jak?

    To jest jawne naruszenie twoich praw. Ale ciezko jest udowodnic, ze ci
    pracodawcy rzeczywiscie rozmawiali. Poszukaj prawnika.

    Pawel P.

  • 3. Data: 2004-06-22 22:06:14
    Od: Tomasz Onyszko <T...@w...pl>

    Pawel P. wrote:

    > To jest jawne naruszenie twoich praw. Ale ciezko jest udowodnic, ze ci
    > pracodawcy rzeczywiscie rozmawiali. Poszukaj prawnika.

    I moze podaj publicznie anzwe pracodawcy - to szczedzi ludziom uzerania
    sie z kolesiem ktory nie tryzma sie zadnych zasad

    --
    Tomasz Onyszko [MVP]
    T...@w...pl

  • 4. Data: 2004-06-22 22:11:15
    Od: Nahia <n...@...portal.pl>

    Iwoncia [Tue, 22 Jun 2004 23:39:58 +0200]:

    > Co z ochroną danych osobowych?

    Raczej im nie udowodnisz ze sobie pogadali.

    > czy mogę się jakoś bronić? jak?

    Zadzwon do faceta i powiedz ze rozmwiales z prawnikiem
    i on z przyjemnoscia zajmie sie sprawa z naruszenia ustawy
    o ochronie danych osobowych. Albo go to przystopuje albo
    nie, ale istnieje realna szansa ze nie zaryzykuje.

    > pepe

    pzdr. Nahia

    --
    www.nahia.wwt.pl
    [odpowiadajac usun "." z "e.portal"]

  • 5. Data: 2004-06-23 04:13:57
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Iwoncia <i...@p...onet.pl> zapodał(a):
    > Złożyłem do konkurencyjnej firmy dokumenty aplikacyjne.
    [...]

    > Co z ochroną danych osobowych? czy mogę się jakoś bronić? jak?
    > pomocy

    W sumie ja bym szukał 3-ciej pracy... :-/

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 6. Data: 2004-06-23 10:46:54
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Wed, 23 Jun 2004 00:11:15 +0200, Nahia <n...@...portal.pl> napisał:

    > Iwoncia [Tue, 22 Jun 2004 23:39:58 +0200]:

    > Raczej im nie udowodnisz ze sobie pogadali.

    Rownież jesli pogadali, to wg mnie bedzie ciezko, bo jesli w LM nie ma
    zastreznia, że prosi się o niekontaktowanie z obecnym pracodawcą ( prośba
    o dyskrecję) , to pracodawca do którego składa się aplikację, może
    stwierdzić, że zasięgał opinii o pracowniku.

    --
    pzdr. Krzysztof

  • 7. Data: 2004-06-23 11:04:52
    Od: Nahia <n...@...portal.pl>

    krzysztofsf [Wed, 23 Jun 2004 12:46:54 +0200]:

> [...]
    > pracodawcą ( prośba o dyskrecję) , to pracodawca do którego
    > składa się aplikację, może stwierdzić, że zasięgał opinii

    Zgadza sie, zalozylam jednak ze skoro pepe zdawal sobie sprawe
    z tego ze taki kontakt oznacza dla niego utrate obecnej pracy
    to taka prosbe w dokumentach zawarl.

    W zasadzie i tak to wiele nie zmienia...

    pzdr. Nahia