PracaGrupypl.praca.dyskusjeOT - zniknięcie postu... › OT - zniknięcie postu...
  • Data: 2005-11-02 14:43:25
    Temat: OT - zniknięcie postu...
    Od: <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mili Grupowicze,

    Wyjaśnijcie mi proszę jak to jest możliwe, że zniknął mój post?
    Czy maczał w tym palce pracodawca, o którym próbowałam zrobić wywiad na
    grupie dyskusyjnej?
    Moje pytanie brzmiało: jak się pracuje w firmie ?.
    Najpierw nikt nie odpowiadał, potem jak podałam o jakie konkretnie chodzi
    stanowisko to odpisał mi jeden człowiek z zapytaniem co chciałabym
    konkretnie wiedzieć. Podał się za osobę, która rzekomo pracuje w tej firmie
    x.
    Napisałam mu na adres prywatny kilka pytań, na które niestety nie otrzymałam
    odpowiedzi, a minęło już sporo czasu.
    Może nie powinnam się nad tym roztkliwiać, ale jednak bardzo mnie to dręczy
    i uważam że jest to pewna forma ograniczenia wolnej wymiany informacji na
    grupie dyskusyjnej.
    Czy Wam też się kiedyś tak zdarzyło, że post został przez kogoś usunięty?

    Za wszelkie wyjaśnienia z góry dziękuję,
    Asia