PracaGrupypl.praca.dyskusjeZreformujmy ortografię.Dyslektycy łączcie się, bo mnie zaszczekają. › [OT]Re: Zreformujmy ortografię.Dyslektycy łączcie się, bo mnie zaszczekają.
  • Data: 2005-09-09 22:54:01
    Temat: [OT]Re: Zreformujmy ortografię.Dyslektycy łączcie się, bo mnie zaszczekają.
    Od: "Immona" <c...@w...zpds.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kira" <c...@-...pl> napisał w wiadomości
    news:dfre7k$hd3$1@nemesis.news.tpi.pl...

    >> na winobranie tez nie wyrobie
    >
    > Niewiele tracisz, niestety.

    A mi ktos bardzo to reklamowal...

    ostatnio sporo przejezdzam przez ZG, ale w na tyle nie planowany sposob, ze
    rezygnuje z telefonu typu "czesc, jestem tu, jestes moze w poblizu, bo ja tu
    bede jeszcze godzine i moze przylecisz w te czesc miasta i posiedzimy te pol
    godziny", bo mnie jako odbiorce cos takiego by raczej zdenerwowalo :)

    I.