PracaGrupypl.praca.dyskusjeNowa praca i wypowiedzenie na słowo honoru?? › Nowa praca i wypowiedzenie na słowo honoru??
  • Data: 2004-03-29 21:33:07
    Temat: Nowa praca i wypowiedzenie na słowo honoru??
    Od: neco <h...@-...poprostu.net> szukaj wiadomości tego autora

    Witam..
    Dostałem propozycję pracy. W sumie nic tylko się cieszyć.. ale..
    ... czy wypowiedzenie w starej pracy złożyć "na piękne oczy"?
    Tzn z nowej pracy dostałem taki papier, że proponują mi pracę na
    siakim i owakim stanowisku, na takich i owakich warunkach..tylko
    czy w razie jakby się rozmyślili to czy mi to coś da?
    Czy może powinienem się domagać umowy?

    W sumie to nie mam się chyba znowu czego obawiać, choć z drugiej strony
    parę ciekawych przypadków też ostatnio miało miejsce...

    neco