PracaGrupypl.praca.dyskusjeNietypowy ekwiwalent › Nietypowy ekwiwalent
    From: "Grey Pilgrim" <g...@W...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Nietypowy ekwiwalent
    Date: 30 Sep 2003 11:28:43 +0200

    Witam wszystkich,

    mam dość nietypowy problem. W obecnej pracy jestem od 20 października i
    podpisałem z szefem porozumienie stron, obowiązek pracy wygasa dnia 31
    października. Jest to moja pierwsza praca, więc tak naprawde przez pierwsze pół
    roku nie przysługiwał mi urlop. Ale w umowie mam 21 dni urlopu (był to rodzaj
    prezentu od firmy) od stycznia (wtedy podpisywałem te umowę). Urlopu
    wykorzystałem 10 dni. Czy za reszte przysługuje mi ekwiwalent, mimo, że rok
    pracy a tym samym prawo do pełnego urlopu mija mi dopiero 20 października? Czy
    zapis w umowie jest ponad prawem pracy w tej sprawie? I wreszcie jak się to
    załatwia, pisze się pismo, czy co? I na ile wcześniej trzeba to zrobić?

    pozdrawiam
    Grey Pilgrim