PracaGrupypl.praca.dyskusjeNie uzględnienie zwolnienia lekarskiego › Nie uzględnienie zwolnienia lekarskiego
  • Data: 2006-02-03 19:56:27
    Temat: Nie uzględnienie zwolnienia lekarskiego
    Od: PK <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie,
    mam następującą sytuację. Na początku stycznia miałem zwolnienie
    lekarskie z powodu grupy. Zwolnienie trwało 6 dni (od czwartku do
    wtorku). Zwolnienie dostarczyłem we wtorek czyli w ostatni dzień
    zwolnienia. Zdziwieniem moim było, gdy w obliczeniu wynagrodzenia
    za miesiąc styczeń nie zauważyłem "efektu" zwolnienia lekarskiego.
    Dziś dowiedziałem się, że zwolnienie nadal leży na półce u pracodawcy
    a on o nim zupełnie zapomniał.
    Pytanie:
    1) jakie konsekwencje (a) dla mnie, (b) dla pracodawcy
    wiążą się z tym że zwolnienie leży sobie nadal między półkami?
    2) czy zwolnienie to nadal może zostać uwzględnione przez pracodawcę?
    3) czy pracodawca ma prawo uwzględnić to zwolnienie w wynagrodzeniu
    za luty, czy nie?

    Pozdrawiam
    Przemo K