PracaGrupypl.praca.dyskusjeNie czytaj tego jeśli zarabiasz ponad 30 tysięcy miesięcznie!!!! › Nie czytaj tego jeśli zarabiasz ponad 30 tysięcy miesięcznie!!!!
    From: "Hubert Dyrektor" <h...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Nie czytaj tego jeśli zarabiasz ponad 30 tysięcy miesięcznie!!!!
    Date: Wed, 14 Oct 2009 12:42:51 +0000 (UTC)

    Nie czytaj tej wiadomości jeśli zarabiasz ponad 30 tysięcy
    miesięcznie. Ale jeśli zarabiasz mniej a chcesz tak jak ja
    zarabiać ponad 30 tysięcy złotych miesięcznie, ta wiadomość
    może Cię zainteresować.

    Wyobraź sobie, że jeszcze rok temu byłem bezrobotnym bez
    kwalifikacji, bez szans na pracę i lepszą przyszłość. Pewnego
    dnia wszystko się zmieniło. Przeczytałem wiadomość, taką jak
    Ty czytasz teraz i na nią odpowiedziałem.

    Pytasz jak to możliwe? Odpowiadam Ci: to możliwe i ja oraz
    najwięksi inwestorzy globalni Tobie to osobiście gwarantują.
    Ten system został opracowany przez prawdziwych guru marketingu
    z USA, Niemiec, Chin, Japonii i Kanady. Im chyba możesz zaufać...
    Dodam jeszcze, że ... przepraszam, zgubiłem wątek, przyszła do
    mnie moja 20letnia, piękna asystentka, na którą stać mnie
    dzięki temu systemowi. Czy Ty chciałbyś być na moim miejscu?

    Jakie są wymagania? Wystarczy, że masz komputer podłączony
    do internetu i umiesz wysyłać e-maile. Oferuję Ci niepowtarzalną
    okazję zostania Dyrektorem ds. Obsługi E-mail w znakomitym
    systemie. Zastanów się, taka okazja trafia się raz na całe życie.

    Napisz na mój adres: h...@g...pl a w tytule
    e-maila wpisz "Dyrektor ds. Obsługi E-mail". Dostaniesz wtedy
    instrukcję co dalej i będziesz mógł wreszcie zacząć zarabiać
    pieniądze na jakie od dawna zasługujesz.

    Hubert Szpychra
    Dyrektor ds. Obsługi E-mail w międzynarodowym systemie marketingowym