PracaGrupypl.praca.szukana › Nauczyciel (Inżynier Informatyk+kurs pedagogiczny) Kuj-pom/Pomorskie/Wielkopolskie

  • 1. Data: 2004-04-23 08:19:49
    Temat: Nauczyciel (Inżynier Informatyk+kurs pedagogiczny) Kuj-pom/Pomorskie/Wielkopolskie
    Od: "robert flisiak" <f...@w...pl>

    Absolwent kierunku informatyka(studia inżynierskie) kierunek programowanie
    komputerów i sieci komuterowe, Prawo jazdy kat. B, kurs pedagogiczny,
    orzeczenie lekkiego stopnia niepełnosprawności,
    szuka pracy w branży tele-informatycznej lub innej. Pracowałem około 1 roku
    na stanowisku informatyk oraz odbyłem dwu miesięczne praktyki w szkole.
    W ramach pracy inż. wykonany program fakturujący(PHP4, JavaScript, MySQL,
    CSS, HTML)