PracaGrupypl.praca.dyskusjeNarzekacie? ;) › Narzekacie? ;)
    From: "Marcin" <f...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Narzekacie? ;)
    Date: 15 Dec 2004 19:23:05 +0100
    Sender: k...@n...test.onet.pl

    Polacy słyną z narzekania. Narzekać lubimy, wręcz uwielbiamy.
    Politycy kradną, drogi mamy kiepskie, pogoda beznadziejna, a
    praca... szkoda gadać.

    Jako że większość z nas w pracy spędza 1/3 swojego życia,
    narzekać na pracę możemy bez końca. Każdy zbyt mało zarabia,
    szef jest wzorowym debilem i idiotą, a zmienić pracę nie
    sposób.

    To co powyżej napisałem, uznałbym za stereotyp, gdyby nie to,
    że na imprezie której byłem kilka dni temu, wszyscy zgodnie
    powtarzali takie opinie. Byłem jedyną osobą która twierdziła
    że nie wszędzie tak jest. A jako że byłem osamotniony w swych
    poglądach - dla reszty towarzystwa byłem niewiarygodny :)
    Choć sam do takiej firmy nigdy nie trafiłem, wierzę że warto
    szukać...

    Czy są w Polsce firmy w których człowiek czuje się potrzebny?
    Gdzie panuje wspaniała atmosfera, gdzie poziom stresu jest
    podobny jak w klasztorze benedyktyńskim? Firmy gdzie nie
    ma podziału: My czyli dyrekcja - Wy czyli pracownicy a
    jest zasada My czyli firma?
    Gdzie mobbing jest praktyką zakazaną, i gdzie wszystko jest
    jasne i zgodne z prawem?
    Czy istnieją firmy które finansują pracownikom siłownię,
    dopłacają do studiów oraz ochrony zdrowia?

    Jaka atmosfera panuje w waszych miejscach pracy?

    Czy w każdej polskiej firmie pracownik musi harować za
    grosze, wypruwać sobie żyły "ku chwale ojczyzny" i dziękować
    za pracę Wielce Szanownemu Panu Prezesowi?

    Marcin