PracaGrupypl.praca.dyskusje › Najlepszy SurfBar w Polsce

  • 1. Data: 2006-01-28 16:19:06
    Temat: Najlepszy SurfBar w Polsce
    Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl>

    Eurobarre - u góry monitora wisi banner i kasa leci... :DD

    Francuska firma płaci za umieszczenie surfbara u góry twojego ekranu. Aby
    zarabiać - rejestrujesz się, instalujesz Surfbar i uruchamiasz go. Surfbar
    nalicza punkty, które z początkiem każdego miesiąca są wymieniane na Euro

    Aby dowiedzieć się więcej, wejdź na:
    www.eurobaner.republika.pl

    Jest to w 100% najszybszy sposob na zarobienie pieniedzy, na banerach nie
    wsytepuja reklamy pornograficzne oraz nie ma zadnych virusow, mozna w kazdej
    chwili odinstalowac Zapraszam wszystkich serdecznie

    --
    Piotr

  • 2. Data: 2006-01-28 19:34:19
    Temat: Re: Najlepszy SurfBar w Polsce
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Piotr [Sat, 28 Jan 2006 17:19:06 +0100]:

    > Eurobarre - u góry monitora wisi banner i kasa leci... :DD

    Nom. Leci. Wpisdu. Tak jak i twoja reputacja.

    --
    _____
    // //))) ____ Kira na wwt.pl & Pędrak |||__15%__| ____

  • 3. Data: 2006-01-28 22:22:55
    Od: "bublik" <b...@f...com>

    Użytkownik "Piotr" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kazdej
    > chwili odinstalowac Zapraszam wszystkich serdecznie

    Kazdy orze jak moze, wciskanie kitu to tez praca, na ktorej trzeba sie znac
    :)

    .

  • 4. Data: 2006-02-02 21:09:16
    Od: "Konrad Zach" <k...@o...pl>

> [...]
    > kazdej
    > chwili odinstalowac Zapraszam wszystkich serdecznie

    cudownie. Wszedłem na Twoją wspaniałą stronę i dokonałem kalkulacji :)

    "1min = 1pkt.1000pkt = 0,065 Euro"...

    OK, zatem katuje mój PC 24 godziny na dobę, 31 dni w miesiącu.

    24 x 60 minut x 31 dni = 44640 minut / 1000 = 44,64 x 0,065 Euro = 2,90 Euro
    !! na miesiąc do rączki :D

    Fantastycznie, taka góra pieniędzy. Jeśli odliczę od tego koszt zużytej
    energii elektrycznej , zużycie PCta, koszty utrzymania konta walutowego i
    inne to w parę miesięcy dorobię się Ferrari F50 tak ?:)

    Na drzewo !!!!

  • 5. Data: 2006-02-05 12:54:14
    Od: "Piotr" <p...@o...pl>

    Nieprawda, co jakiś czas wyskakuje komunikat o aktywnej ankiecie, za którą
    możesz otrzymać od 1000 - 3000pkt. Bonusy dostajesz także na maila. I
    zyskujesz sobie userów (dajesz im link, który dostaniesz na poczte) -
    dostaniesz dodatkowo tyle punktów, ile zarobi twój user. Im więcej userów,
    tym większy zarobek. Poza tym dostaniesz 5000 punktów w 15, 45 i 75 dniu
    uczestnictwa oraz na swoje urodziny
    Pozdro

  • 6. Data: 2006-02-05 16:41:24
    Od: "b3ut" <b...@W...gazeta.pl>

    >Poza tym dostaniesz 5000 punktów w 15, 45 i 75 dniu
    > uczestnictwa oraz na swoje urodziny

    To zmienia postać rzeczy. Zostaniesz moim juzerem?

  • 7. Data: 2010-01-30 23:20:17
    Od: "kozatomek" <kozatomek@WYTNIJ_TOinteria.pl>

    20Dollar2Surf to cashbar, który umożliwia zarabianie na wyświetlaniu reklam na
    ekranie komputera podczas surfowania w Internecie.

    Aby dołączyć, musisz podać swój adres e-mail na stronie głównej. Następnie należy
    pobrać i zainstalować 20Dollars2Surf, aby zakończyć rejestrację. Instalacja jest
    automatyczna.

    Uruchamiasz cashbar i to wszystko. Progam nalicza punkty i nie trzeba wprowadzac
    kodów tak jak w innych podobnych systemach.

    Punkty są przekształcenia w pieniądze pierwszego dnia następnego miesiąca.
    Zarabiasz takze na 10poziomowym programie poleconych

    Dla mnie warte sprawdzenia zwlaszcza ze wlaczasz i nie musisz wpisywac kodów, tylko
    normalnie uzywasz komputera i Internetu jak codzien. Ocencie sami.

    A tu proszę macie link do tego wstaniałego Cashbara
    http://en.20dollars2surf.com/?ref=48985

  • 9. Data: 2010-04-19 21:39:29
    Od: "donhasatrone" <fratczakmichal@WYTNIJ_TOgmail.com>

    Cóż, mimo wątpliwej rekomendacji danego surfbara przez tego użytkownika, coś w tych
    surfbarach jest. Nie namawiam jednak nikogo do korzystania z tego typu rzeczy, jednak
    istnieją inne surfbary oferujące nieco ciekawsze warunki (czyt. większe NIECO zyski)
    i do tego program partnerski który również pomaga przemnożyć środki.
    Jeden z przedmówców wyliczył zysk, który wynikałby z użytkowania surfbara po miesiącu
    czasu przy włączonym non-stop komputerze, ideą surfbarów jest jednak dorabianie(bo
    zarabianiem to ciężko nazwać) podczas pracy na komputerze, tutaj każdy powinien zadać
    sobie pytanie, ile dziennie spędza czasu przed komputerem i na tej podstawie wyliczyć
    czy konkretny surfbar miałby dla niego sens. Cechą charakterystyczną wielu tego typu
    programów jest bardzo mała inwazyjność, dlaczego więc nie spróbować?

    Skąd moja opinia ?
    Obecnie prowadzę serwis http://www.e-busines.yoyo.pl który skupia informacje na temat
    metod dorabiania w sieci (między innymi poruszam temat surfbarów) jeśli więc kogoś
    interesuje jakaś ciekawsza metoda zarobkowa serdecznie zapraszam.
    Będę również wdzięczny za słowa KONSTRUKTYWNEJ krytyki
    Pozdrawiam
    Frątczak Michał

  • 10. Data: 2010-06-01 12:27:12
    Od: "master0725" <master0725@WYTNIJ_TOinteria.pl>

    ja korzystam z polskiego surfbara uważam że jest dobry tu macie link:
    http://www.surfbar.pl/ref=13057