PracaGrupypl.praca.szukana › Nahie, Waldemary, Stowarzyszenia Obrońców Zwierząt"ARKA" i S-ka

  • 21. Data: 2002-03-26 22:23:54
    Temat: czapki z głów przed Waldim, re: kundle i s-ka; GROTMISTRZ
    Od: f...@w...pl (felelek)

    -----Wiadomość oryginalna-----
    Od: o...@n...pl
    [mailto:o...@n...pl]W imieniu waldemar
    Wysłano: 26 marca 2002 20:53
    Do: p...@n...pl
    Temat: Re: Re[4]: Nahie, Waldemary, Stowarzyszenia
    ObrońcówZwierzšt"ARKA" i S-ka

    > Dlatego, ze nie potrafia znalezc odpowiedniej listy dyskusyjnej
    > a prawdziwa zaraza to tacy, ktorzy zeby sie wyzyc chca zabijac psy
    > albo cokolwiek innego

    To jest twoje zdanie i z tego co widac odosobnione. Nikt tutaj nie chce sie
    wyzywac na zwierzetach. To one uprzykrzaja mi zycie sikajac na opony mojego
    samochodu i srajac na trawnik gdzie bawi sie moje dziecko nie wspomne juz o
    tym
    ze stwarzaja zagrozenie przez pogryzienie.
    A jesli chodzi o liste dyskusyjna to zapewniam cie ze jest prawidlowa.
    Mowimy
    tutaj o stworzeniu miejsc pracy przy Urzedach Gminnych lub Miejskich ktore
    osoby zatrudnione wylapywaly by te bezpanskie psy na terenie gminy ktore
    utrudniaja zycie ich mieszkancom i usypialy.

    pozdrawiam
    waldi
    Waldi, dlaczego na kilkunastu pierwotków dających głos w sprawie, którą
    wywołałem, tylko jeden Waldi nie tylko kuma, o co chodzi, ale jeszcze jest
    normalnym gościem? Pozostali mnie zatrważają swym ograniczonym myśleniem!
    Może oni lubią, jak psy ich obsikują a swoje dzieci celowo prowadzą do
    zanieczyszczonych piaskownic. To horrendalne!

    Pozdrawiam,
    grotmistrz-felelek

    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.praca.szukana

  • 22. Data: 2002-03-27 07:58:41
    Od: "waldemar" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > Może oni lubią, jak psy ich obsikują a swoje dzieci celowo prowadzą do
    > zanieczyszczonych piaskownic. To horrendalne!

    Gdyby ich mysleniwe nie bylo ograniczone to pracowaliby a nie czytaliby grupy
    pl.praca.szukana. Ktory pracodawca zatrudni takich ludzi?

    pozdrawiam
    waldi