PracaGrupypl.praca.szukana › Nahie, Waldemary, Stowarzyszenia Obrońców Zwierząt"ARKA" i S-ka

  • 11. Data: 2002-03-24 19:43:53
    Temat: Re: Nahie, Waldemary, Stowarzyszenia ObrońcówZwierząt"ARKA" i S-ka
    Od: "waldemar" <w...@p...onet.pl>

    > naprawdę
    > umysłowej.
    > ********************************
    > ********************************
    > No, no. Tylko bez wulgaryzmow prostaku. Przy takim nastawieniu do dyskusji
    > dlugo
    > pracy nie znajdziesz. Chyba ze na smietniku
    > ********************************
    > Oddzieliłem gwiazdkami Wasze posty od swojego, bo nie podpisujecie się i
    > rzucacie chamskimi słowami. Jeszcze wyjdzie na to, że nie dość, że likwiduję
    > zapchlone i chore kundle, to jeszcze przeklinam szkaradnie.

    To nie ty przeklinasz ani ja tylko obroncy tych zapchlonych kundli

    pozdrawiam
    waldi

  • 12. Data: 2002-03-24 19:46:10
    Od: "waldemar" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > : No, no. Tylko bez wulgaryzmow prostaku. Przy takim nastawieniu do dyskusji
    > : dlugo pracy nie znajdziesz. Chyba ze na smietniku
    >
    > Śmieszny człowieku, frustracie! Jak widzisz to nie był wulgaryzm a Ty się
    > dałes nabrać, ha ha! I w dodatku posunąłeś się dalej - obrzucając mnie
    > wyzwiskiem. Jest wielu, którzy pracują na śmietnikach ale to nie znaczy, że
    > są prostakami, prawda?
    > Wyjątek, oczywiście możesz stanowić Ty, bo przecież "zapchlone i chore
    > kundle" tam często bywają. Miłej pracy.
    > Poza tym, jeśli chcesz oczyścić świat z "zapchlonych i chorych" to może

    A do kogo adresujesz swoja wypowiedz? Do mnie czy to kolegi ktory eleiminuje
    zapchlone kundle. Moze dobrze przeczytasz watki zanim zaczniesz odpowiadac na
    posty bo troszeczke ci sie pochrzanilo obronco zapchlonych kundli

    pozdrawiam
    waldi

  • 13. Data: 2002-03-24 21:50:39
    Od: a...@a...pl (ola zet)

[...]
    :
    : pozdrawiam
    : waldi
    :
    waldi!

    nie jestescie pierwszymi i pewnie, niestety nie ostatnimi, ktorzy probuja
    zrobic zadyme z niczego.
    ten temat moze i jest istotny ale na pewno ta lista nie nadaje sie do tego
    rodzaju publikacji, wiec spadajcie z niej wy i wszyscy, ktorzy maja zamiar
    psy zabijac albo bronic albo tylko bez sensu klepac jakies posty. proponuje
    zalozyc www.dog.eliminator.com albo cos takiego a wtedy ta lista przyda wam
    sie do wyszukania odpowiedniej osoby ktora te strony skleci.
    ten watek nie ma przyszlosci przynajmniej tutaj.

    OlaZ

    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.praca.szukana

  • 14. Data: 2002-03-25 06:13:17
    Od: "waldemar" <w...@p...onet.pl>

    > ten temat moze i jest istotny ale na pewno ta lista nie nadaje sie do tego
    > rodzaju publikacji, wiec spadajcie z niej wy i wszyscy, ktorzy maja zamiar
    > psy zabijac

    Nikt nie chce zabijac psow. Ja tylko chce aby usypiano bezpanskie kundle ktore
    sraja po osiedlowych trawnikach na ktorych bawia sie nasze dzieci. Jesli masz
    inne zdanie to je wylapuj i sie nimi opiekuj. Twoja sprawa. Ale tych ktorych nie
    zdolasz wylapac ja wylapie i uspie.

  • 15. Data: 2002-03-25 21:34:06
    Od: f...@w...pl (felelek)

> [...]

    masz
    inne zdanie to je wylapuj i sie nimi opiekuj. Twoja sprawa. Ale tych ktorych

    Szlachetny to bardzo głos, ale KTO PISZĘ, do cholery? Kogo pochwalić za 4
    powyższe linijki, bo nie wiem? Poza tym, po co latać i łapać? lepiej
    zastrzelić z łuku lub kuszy i oddać do przerobu na mydło, materace i klej.
    Kreślę się z poważaniem,

    g...@p...onet.pl

    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.praca.szukana

  • 16. Data: 2002-03-25 22:28:25
    Od: a...@s...org.pl (alpha)

> [...]

    > powyższe linijki, bo nie wiem? Poza tym, po co latać i łapać? lepiej
    > zastrzelić z łuku lub kuszy i oddać do przerobu na mydło, materace i klej.

    kurna, co za debile
    znajdzcie sobie prymitywy jakies inne forum, a nie pl-praca-szukana

    a.a

    PS) mam nadzieje, ze teraz dotarlo

    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.praca.szukana

  • 17. Data: 2002-03-26 13:14:23
    Od: "waldemar" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > powyższe linijki, bo nie wiem? Poza tym, po co latać i łapać? lepiej
    > zastrzelić z łuku lub kuszy i oddać do przerobu na mydło, materace i klej.

    Zobacz w wiadomosciach OD.

    pozdrawiam
    waldi

  • 18. Data: 2002-03-26 13:15:52
    Od: "waldemar" <w...@p...onet.pl>

    > kurna, co za debile
    > znajdzcie sobie prymitywy jakies inne forum, a nie pl-praca-szukana

    Dlaczego obrazasz ludzi i nazywasz tych wszystkich debilami ktorzy nasze osiedla
    czyszcza
    z zarazy psiej

    pozdrawiam
    waldi

  • 19. Data: 2002-03-26 14:04:34
    Od: a...@s...org.pl (alpha)

    Tuesday, March 26, 2002, 2:15:52 PM, napisano:

    > Dlaczego obrazasz ludzi i nazywasz tych wszystkich debilami ktorzy nasze osiedla
> [...]

    Dlatego, ze nie potrafia znalezc odpowiedniej listy dyskusyjnej
    a prawdziwa zaraza to tacy, ktorzy zeby sie wyzyc chca zabijac psy
    albo cokolwiek innego

    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.praca.szukana

  • 20. Data: 2002-03-26 19:53:19
    Od: "waldemar" <w...@p...onet.pl>

    > Dlatego, ze nie potrafia znalezc odpowiedniej listy dyskusyjnej
    > a prawdziwa zaraza to tacy, ktorzy zeby sie wyzyc chca zabijac psy
    > albo cokolwiek innego

    To jest twoje zdanie i z tego co widac odosobnione. Nikt tutaj nie chce sie
    wyzywac na zwierzetach. To one uprzykrzaja mi zycie sikajac na opony mojego
    samochodu i srajac na trawnik gdzie bawi sie moje dziecko nie wspomne juz o tym
    ze stwarzaja zagrozenie przez pogryzienie.
    A jesli chodzi o liste dyskusyjna to zapewniam cie ze jest prawidlowa. Mowimy
    tutaj o stworzeniu miejsc pracy przy Urzedach Gminnych lub Miejskich ktore to
    osoby zatrudnione wylapywaly by te bezpanskie psy na terenie gminy ktore
    utrudniaja zycie ich mieszkancom i usypialy.

    pozdrawiam
    waldi