PracaGrupypl.praca.szukana>>>Myslisz, ze to niemozliwe...<<< › >>>Myslisz, ze to niemozliwe...<<<
    From: "Eszmal" <e...@t...pl>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: >>>Myslisz, ze to niemozliwe...<<<
    Date: Sun, 21 Nov 2004 12:21:48 +0100

    >>>Myslisz, ze to niemozliwe...<<<

    Ja tez tak myslalam... zastanawialam sie jak na tym mozna zarobic... Mialam
    troche wolnego czasu i pomyslalam DLACZEGO NIE SPROBOWAC... przeciez nic nie
    inwestuje... czyli nic nie moge stracic... troche mojego mojego czasu...
    moze godzine dziennie... albo mniej...

    Dzis ciesze sie ze podjelam taka decyzje:-) Korzystam z internetu mozna
    powiedziec za darmo, bo teraz zarabia on na siebie... a to dopiero poczatek
    mojej kariery w swiecie get paid...

    Jak wszedzie gdzie wchodza w gre pieniadze jest tu masa nieuczciwych ludzi i
    firm... chce Ci pomoc... To dla takich jak Ty... ludzi bez doswiaczczenia
    stworzylam serwis na ten temat... abys nie tracil czasu na firmy ktore nigdy
    Ci nie zaplaca... abys wiedzial gdzie warto sie zapisac....

    Wiec skorzystaj z mojego doswiadczenia... i juz dzis zacznic zarabiac realna
    ka$e przez internet...

    Zero wkladu!!! Nic nie mozesz starcic!!!

    www.eszmal.webpark.pl

    Jetty