PracaGrupypl.praca.dyskusje › ### Moj sposob na zarobienie 600 PLN na miesiac ###

  • 1. Data: 2006-02-16 18:35:10
    Temat: ### Moj sposob na zarobienie 600 PLN na miesiac ###
    Od: "Wacław Michalak" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam

    Ponizej znajdziesz opis metody jaka z powodzeniem stosuje do zarobienia ok.
    600 zl miesiecznie pracujac okolo pol godziny dziennie.
    Wiekszosc ludzi grajacych w zaklady sportowe z niezrozumialych (dla mnie)
    wzgledow przenosi sposob grania z Toto Lotka usilujac za 2 zl wygrac pare
    tysiecy zl obstawiajac 6 do 9 zakladow na jednym kuponie. Oczywiscie takie
    granie jest z góry skazane na niepowodzenie. Jedyna metoda na wygranie jest
    granie opisane ponizej.

    Sposobem na wygranie jest przestrzeganie 2 prostych zasad:

    1. Zminimalizowanie do minimum szansy na porazke
    2. Granie tzw. progresja

    Zobaczmy to na przykladzie:

    1. Wybierasz tylko takie mecze dla których sa mozliwe DWA wyniki (wygrana
    jednej lub drugiej strony) i gdzie kursy z obu stron sa jednakowe i wysokie
    (np. 1.85 i 1.85) czyli interesuja nas mecze gdzie sa 2 mozliwe TYLKO 2 wyniki
    (czyli tzw. ponizej/powyzej).
    Codziennie mamy do wyboru kilka do kilkunastu takich zdarzen

    2. Wybieramy w podobny sposób 2 druzyne (czyli gramy na dwa mecze na jednym
    kuponie a sumaryczny kurs bedzie wynosil np. 1.85 * 1.85 = 3,4225)

    3. Zaczynamy grac np. od 1 zl (nie ma wiekszego znaczenia która z druzyn
    wybierzemy - mamy 25% szansy, ze trafimy za pierwszym razem, w naszym
    przykladzie mozemy wygrać 3,4225 zl czyli zysk wynosi 2,4225 zl "na czysto")

    4. Jezeli nie trafisz za pierwszym razem podwajasz stawke i grasz tak samo
    jak w punkcie 3

    5. NIEZALEZNIE od dnia w którym trafimy zawsze konczymy gre z zyskiem (i
    oczywiscie zaczynamy znowu grac od 1 zl).

    Zobaczmy:

    Stawiasz 1 zl - zysk 2.4225 zl
    Stawiasz 2 zl - zysk rowna sie 2 * 3.4225 minus 1 zl z pierwszego zakladu i 2
    zl z drugiego czyli 3,845 zl
    Stawiasz 4 zl - zysk 4 * 3,4225 minus 4-2-1 = 6,69 zl
    Stawiasz 8 zl - zysk 12.38 zl
    Stawiasz 16 zl - zysk 23.76 zl
    Stawiasz 32 zl - zysk 46.52 zl
    Stawiasz 64 zl - zysk 92.04 zl
    Stawiasz 128 zl - zysk 183,08 zl
    Stawiasz 256 zl - zysk 365,16 zl
    Stawiasz 512 zl - zysk 729,32 zl

    Prosze zwróc uwage - czym pozniej trafisz tym twoja wygrana bedzie wieksza !
    Poniewaz mozna obstawiac grajac w Intenecie kilka razy dziennie (wystarczy
    poczekac 2 do 3 godzin na zakonczenie meczu) mozna w ciagu miesiaca rozegrac
    tym sposobem ponad 90 spotkan.

    W praktyce zaczynajac gre od zlotowki i trafiajac srednio co 5 spotkan
    (obstawiajac 3 razy dziennie) mozna wygrac ok. 600 zl inwestujac w gre nie
    więcej niz 40 zl !!!

    Jezeli ciagle nie jestes przekonany zarejestruj sie juz dzisiaj na stronie
    http://www.bookmakers.com.pl/polski.htm (pamietaj o podaniu prawdziwych
    danych osobowych bo na pewno bedziesz chcial zagrac !) i sledz przez tydzien,
    dwa wyniki grajac bez obstawiania w celu prztestowania systemu opisanego powyzej.

    Po przetestowaniu wplac pieniadze na swoje konto gracza
    (wystarczy Ci tylko 40 zl bo tyle wynosi minimum) i zacznij grac.

    Nie zapomnij wyslac tego przepisu swoim znajomym, rodzinie itp.

    Zacznij dzisiaj: http://www.bookmakers.com.pl/polski.htm

  • 2. Data: 2006-02-16 18:48:30
    Temat: Re: ### Moj sposob na zarobienie 600 PLN na miesiac ###
    Od: "barts" <b...@g...com>

    tak podatek od glupty trzeba placic
    pzdr

  • 3. Data: 2006-02-16 20:36:29
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    To gdzie mialem pisac? Pod b...@g...SKASUJ-TO.pl, tak?
    Czyli jak chce do Ciebie napisac, to musze skasowac "SKASUJ-TO" i wtedy
    bedzie b...@g...pl tak?

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 4. Data: 2006-02-17 11:58:15
    Od: HERAKLES <h...@g...com>

    Grasz w ruletkę:
    prawdopodobieństwo wygranej lub przegranej jest około 18/37;

    stawiasz 100zł:
    Jak wygrasz to masz 200(wydałeś 100, zysk 100), przegrasz to stawiasz 200.
    Jak wygrasz to masz 400(wydałeś 300 zysk 100), przegrasz to stawiasz 400.
    Jak wygrasz to masz 800(wydałeś 700 zysk 100), przegrasz to stawiasz 1600.
    i tak aż wygrasz, przy takim prawdopodobieństwie(18/37) teoretycznie zawsze
    wygrasz tą stówkę.

    Oczywiście w kasynach są limity, i odpowiednio skonstruowane schody, tak aby
    nie bogacić się ich kosztem.

  • 5. Data: 2006-02-17 11:59:09
    Od: HERAKLES <h...@g...com>

    > prawdopodobieństwo wygranej lub przegranej jest około 18/37;
    mała nieścisłość: dokładnie 18/37

  • 6. Data: 2006-02-17 15:13:21
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    HERAKLES napisał(a):
> [...]
    > wygrasz tą stówkę.
    >
    > Oczywiście w kasynach są limity, i odpowiednio skonstruowane schody, tak aby

    Pierwszym limitem na który napotka tak grający będzie limit jego portfela :)

    To że nie trafisz 6 razy z rzędu jest jeszcze całkiem prawdopodobne
    (1/64), ale to, że w kiedzeni będziesz miał 6400zl na następną próbe już
    mniej ;>

    Bo generalnie w każdej grze losowej w której jest jakieś
    prawdopodobieństwo wygranej przy nieograniczonej linii kredytowej zawsze
    można stawiać coraz więcej aż w końcu trafisz i się odkujesz :)

    Kiedyś nawet w TV mówili, że aresztowano jakąś panią obsługującą punkt
    lotto.
    Ona miała nieograniczoną linie kredytową - mogła wystawić sobie dowolnie
    wiele kuponów przez cały miesiąc, bo rozliczała się z operatorem raz w
    miesiącu.
    Miała tylko gigantycznego pecha, bo przez cały miesiąc grała w ten
    sposób codziennie podbijając stawkę 2x... No i nie wygrała...

    Teraz chyba operator rozlicza się częściej z kolekturami :)

  • 7. Data: 2006-02-19 14:51:10
    Od: michał sałaban <i...@m...com>

    On Thu, 16 Feb 2006 21:36:29 +0100, Kapsel wrote:

    > To gdzie mialem pisac? Pod b...@g...SKASUJ-TO.pl, tak?
    > Czyli jak chce do Ciebie napisac, to musze skasowac "SKASUJ-TO" i wtedy
    > bedzie b...@g...pl tak?

    no i antyspama szlag trafił ;>

    --
    michał sałaban -=- michal (at) salaban.info -=- jid: e...@j...org