PracaGrupypl.praca.dyskusje › Mobing czy jak kolwiek to się nazywa

  • 11. Data: 2005-09-07 13:30:21
    Temat: Re: Mobing czy jak kolwiek to się nazywa
    Od: "tipesto" <t...@w...pl>

    Może babka nie jest świadoma, że jej zachowania są wkurzające? Jeśli ma
    temperament, to jej zachowanie wyda się "napastliwe", a ona po prostu o tym
    nie wie.

    >często potrafi stać za moimi plecami i gapić sie w mój ekran co robię,

    Sam fakt spojrzenia szefa w cudzy ekran nie jest jeszcze naganny, gdy szef
    woli sprawdzić, czy w godzinach pracy siedzisz i pracujesz, czy może...
    bawisz się w posty na grupie newsowej.
    Ja też się trochę wkurzam, jak przychodzę do pracownika pogadać o jego pracy
    i wynikach, a u niego na ekranie w tym czasie wyskakują cztery okienka
    rozmów na Gadu-Gadu. Choćbym nie wiem jak starała się być miła i
    "nieczepliwa" i starała się odwrócić wzrok, te okienka mnie po prostu
    wkurzają.

    A jak stanie za plecami albo zajrzy Ci do monitora, to po prostu odwóć się
    do niej twarzą i spytaj w czym możesz jej pomóc. Nic w tym nagannego.

    Tpsto

  • 12. Data: 2005-09-07 13:49:49
    Od: "macko42" <m...@W...gazeta.pl>

    Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.> napisał(a):

    > Odkąd myślę samodzielnie, głosuję na JK-M.

    czyli myslisz samodzielnie dopiero od +- 18. roku zycia?

  • 13. Data: 2005-09-07 14:00:50
    Temat: Re: Mobing czy jak kolwiek to się nazywa [OT]
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 07-09-2005 o 15:49:49 macko42 <m...@W...gazeta.pl> napisał:

    > czyli myslisz samodzielnie dopiero od +- 18. roku zycia?

    Tak. Przedem, w kwestiach politycznych, byłem pod silnym wpływem śp. Ojca,
    sympatyka KPN. Czego, nawiasem pisząc, w ogóle się nie wstydzę :) Jeszcze
    w 1990 hasło "Sowieci do domu" (za wykrzykiwanie którego policja
    kontrolowana już przez solidaruchów, obecnie dupków.pl, hm... stosowała
    wobec nas przemoc) było ważniejsze niż wiele innych.