PracaGrupypl.praca.dyskusjeMam umowe na czas nieokreslony i zaraz znowu bede studentem. › Mam umowe na czas nieokreslony i zaraz znowu bede studentem.
    From: "MarlonB" <z...@w...kon>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Mam umowe na czas nieokreslony i zaraz znowu bede studentem.
    Date: Wed, 26 Jul 2006 15:20:29 +0200

    Witam,

    Skonczyłem pewna prywatną uczelnie z tytułem inżyniera. Po dyplomie
    zrobiłem sobie rok przerwy, czyli status studenta straciłem. W tym czasie z
    moim pracodawca podpisaliśmy umowę na czas nieokreślony. Teraz, po roku,
    wracam na studia z chęcią dorobienia sie magistra, czyli znowu będę
    studentem.
    Jako, że to moja pierwsza praca i nie wszystko jeszcze czaje, czy ktoś mi
    powie, czy to, ze znowu bede studentem będzie mialo wpływ na cokolwiek? Co z
    ZUSem itp..? Czy zmieni mi się umowa? Czy w ogóle powinienem coś zrobić? Czy
    kompletnie nie ma to na nic wpływu? Czy moj pracodawca może na czymś zyskać?

    Pozdrawiam,

    M.