PracaGrupypl.praca.dyskusjeMaile z potwierdzeniem przeczytania wiadomości... › Maile z potwierdzeniem przeczytania wiadomości...
  • Data: 2004-04-22 19:44:11
    Temat: Maile z potwierdzeniem przeczytania wiadomości...
    Od: "KrzysztofM" <k...@w...dvdinfo.prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam małe pytanie - czy jak wysyłacie emaile (z cv i lm) dajecie opcję
    powiadomienia o przeczytaniu wiadomości?? A jeśli tak to czy przychodzą
    powiadomienia od wszystkich firm do których wysłaliście??
    Wiem, że to może nie ma większego wpływy na szybkość znalezienia pracy, ale
    po prostu chciałbym wiedzieć.
    I może jeszcze - jeśli ktoś orientuje jak to jest w korporacyjnych systemach
    pocztowych - czy system sam wysyła takie potwierdzenie po odczytaniu maila,
    czy też tak jak np. w outlooku, gdzie osoba która odbierze maila musi
    zaakceptować wysłanie potwierdzenia.

    pozdrawiam
    Krzysiek