PracaGrupypl.praca.szukana › MARKETING, MARKETING, MARKETING, MARKETING

  • 1. Data: 2002-11-27 12:01:07
    Temat: MARKETING, MARKETING, MARKETING, MARKETING
    Od: "Yoanna" <r...@w...pl>

    Mam bogate doświadczenie w zarządzania zasobami ludzkimi marketingu i
    reklamie, oraz kierunkowe wykształcenie Wykonywałam pracę związaną z
    promowaniem firm na rynku.
    Zakres moich obowiązków obejmował zadania dotyczące opracowywania
    planów marketingowych, organizacji imprez promocyjnych, zbierania i
    analizowania danych na temat rynku usług, analizy wyników badań rynkowych
    oraz tworzenia komputerowej bazy danych .
    Mam pięcioletnie doświadczenie w marketingu, znajomość rynku oraz procesów
    nim kierujących.
    Posiadam wyższe wykształcenie ekonomiczne, a od przyszłego roku zaczynam
    studia doktoranckie na Uniwersytecie Warszawskim o specjalizacji marketing .
    Dodatkowym atutem jest bardzo dobra znajomość programów z zakresu tworzenia
    grafiki komputerowej i pakietów biurowych.
    Jako osoba otwarta i komunikatywna łatwo inicjuję kontakty, potrafię
    współpracować z ludźmi stwarzając dobrą atmosferę i ją utrzymując.
    Kreatywność, operatywność, rzetelność to cechy, które posiadam.
    Charakteryzuje mnie zdyscyplinowanie i odpowiedzialność, potrafię osiągać
    zamierzone cele, dbam i jakość wykonania powierzonych mi zadań.

    Joanna Lewandowska
    a...@w...pl