PracaGrupypl.praca.szukana › strony wwww wykonam tanio !!!!!!!!!

  • 1. Data: 2002-11-27 11:01:35
    Temat: strony wwww wykonam tanio !!!!!!!!!
    Od: "zawadzki" <k...@f...pl>

    Student 4 roku podejmie się wykonania stron WWW w zakresie:

    ? Wykonania layoutów stron WWW
    ? Wykonania banerów grafik dla potrzeb Internetu
    ? Wykonania animacji flash
    ? Wykonania stron WWW za pomoca Dreamweaver 4.0 Dreamweaver MX i inne
    ? Wykonania prezentacji multimedialnych (audio-video) na CD w formacie
    samostartującej strony WWW lub dynamicznych plików *.avi

    Gwarantuje:

    ? Znajomość technik flash skryptów html i dhtml
    ? Zanjomośc grafiki komputerowej i jej optymalizacji dla potrzeb internetu
    ? Sumienność
    ? Konkurencyjne ceny

    Wszystkie strony wykonuje Dreamweaverem 4.0 lub MX wykorzystuje również
    fireworks 4.0 flash 5.0 photoshop 6.0 i inne
    Wszystkie prezentacje wykonuje: Ulead Video studio, Media studio Pro i inne.

    Linki do wykonanych stron
    http://podatki.myslenice.pl// (strona biura podatkowego z Myślenic)
    http://members.lycos.co.uk/zawiaz23/ (strona z mp3)
    http://members.lycos.co.uk/zawi/ (strona o Skodzie Octavi)
    http://republika.pl/zawiaz23/ (strona o niczym)

    Osoby zainteresowane współpracą proszę o kontakt mailto:k...@f...pl
    CO do cen to zależy m i na pracy i jest to uzależnione indywuidulanie od
    klienta i jego wymagań zawsze się dogaduje a klienci są zadowoleni. Jeśli
    jest Pan(i) zainteresowany(ana) moją propozycją proszę o kontakt a wyślę
    DARMOWY!!! PROJEKT strony głównej i na podstawie, której będzie można
    zweryfikować moje umiejętności. Co do pieniędzy to klient po otrzymaniu
    strony mailem (strony do 6 MB) powyżej na płycie CD pocztą.Po otrzymaniu
    przesyłki klient przelewa mi pieniądze na konto mojego Banku. Co do rodzaju
    umowy może to być np. umowa o dzieło lub bez umowy (szybciej łatwiej taniej
    i prościej).

    Pozdrawiam

    Michał Zawadzki