PracaGrupypl.praca.szukana › PEDAGOG,OPIEKA NAD DZIEĆMI I STARSZYMI-KATOWICE

  • 1. Data: 2002-11-27 10:49:31
    Temat: PEDAGOG,OPIEKA NAD DZIEĆMI I STARSZYMI-KATOWICE
    Od: m...@p...onet.pl

    Szukam wszelkiej pracy związanej z działaniami pedagogicznymi. Podejme pracę
    także w MOPSACH, także jako pracownik socjalny. Jestem studentką V roku
    pedagogiki-Uniwersytet Śląski.Podejmę także pracę w opiece nad dziećmi oraz
    osobami starszymi-jestem również wolontariuszką i posiadam doświadczenie w
    pracy z osobami starszymi. Proszę o kontakt na mój adres mailowy-
    m...@p...onet.pl