PracaGrupypl.praca.dyskusjeLikwidacja stanowiska pracy, a przyjęcie nowego pracownika › Likwidacja stanowiska pracy, a przyjęcie nowego pracownika
    From: "KaeL" <K...@...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Likwidacja stanowiska pracy, a przyjęcie nowego pracownika
    Date: Fri, 28 Feb 2003 14:56:11 +0000 (UTC)

    Witam wszystkich po dłuższej przerwie,

    Pracodawca zablokował nam port NNTP - stąd moja nieobecność. Ale problem
    już jest z głowy - dostałem zwolnienie ;)
    Powodem są zmiany organizacyjne polegające na likwidacji stanowiska pracy
    (Dz. U. z 1991 Nr 106 poz. 457 ze zmn.). - w każdym razie tak jest to
    napisane.

    Problem jest taki, że moim zdaniem czynności przeze mnie wykonywane były
    bardzo ważne, jeżeli nie witalne dla firmy. Oczywiście mogę przesadzać
    (problem z samooceną) - ale życie to samo zwryfikuje - jeżeli za jakiś czas
    przyjmą kogoś nowego do wykonywania mojej roboty.
    I tu mam pytanie: co w takim wypadku mógłbym osiągnąć? Domyślam się, że
    podstawą działania będzie spisany zakres moich obowiązków. Ale z kolei
    ostatnim punktem tych obowiązków są oczywiści 'inne zadania zlecone przez
    przełożonego' - czy to nie czyni przypadkiem tego dokumentu nieważnym?

    Nie jestem wcale na moją firmę tak bardzo zły. Uważam tylko, że były
    popełniane w niej błędy i powinienem się im przeciwstawiać - choćby w taki
    sposób.

    Pozdr, KaeL
    --
    Usuń _wytnijTo_ z adresu!