PracaGrupypl.praca.dyskusjeL4 na grafiku › L4 na grafiku
    From: "Farfotzel" <U...@U...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: L4 na grafiku
    Date: Sun, 16 Jan 2005 23:02:54 +0100

    Witam!

    Wiem, ze pewnie powninienem pogrzebac w archiwum ale wystarczy ze pytanie
    sie troche rózni od poprzednich podobnych i juz może byc zupelnie inna
    odpowiedź.
    Chodzi mi o taka sytuację

    pracownik zatrudniony na cały etet ma zaplanowane swoje 160h pracy w
    miesiącu i powiedzmy ze przez pewien okres (np w jednym tygodniu) wyglada to
    tak
    pn - 8h
    wt - 8h
    śr - wolne
    cz - 8h
    pt - 8h
    so - 8h
    nd - wolne

    jednak pracownik przynosi mi L4, ktore obejmuje okres od pn-cz (w wyzej
    wymienionym okresie).

    W związku z tym jego czas pracy wyglada nastepująco:
    pn - L4 (8h)
    wt - L4 (8h)
    śr - wolne czy L4 (8h) ??? -> jeśli wersja ze ma wpisane L4 (8h) to czy
    powinno to byc uwzglednione jako dodatkowe godziny pracy w miesiacu?? (w
    sumie wówczas 168h). W firmie jest 3-miesieczny okres rozliczeniowy - czy
    powinienem oddac pracownikowi te 8h w kolejnym miesiącu (albo bieżącym dając
    mu gdzieś wolne??)
    czw - L4 (8h)
    pt - 8h
    so - 8h
    nd - wolne

    i troche bardziej urozmaicona wersja - co z pracownikiem na 3/4 etatu
    ktorego zaplanowany czas pracy wyglądał następująco
    pn - 6h
    wt - 4h
    śr - wolne
    cz - wolne
    pt - 8h
    so - 6h
    nd - 6h
    i L4 w tym samym okresie (pn-czw)-> i jak to wyglada??

    pn - L4 (6h)
    wt - L4 (6h czy 4h???)
    śr - wolne czy L4 (6h)
    cz - L4 (6h czy 8h??)
    pt - 8h
    so - 8h
    nd - wolne

    prosze o odpowiedź bo spotkałem się z róznymi interpretacjami, jedne mówily
    ze to zawsze jest oddawane 6h (przy 3/4 etatu) za kazdy dzien roboczy (czyli
    pn-pt), a inna ze za rzeczywiscie zaplaneowane godziny pracy bez wzgledu na
    to czy to zwykly dzien tygodnia czy sobota, niedziela i bez wzgledu na
    wymiar etatu (czyli jak bylo zaplanowane 4h to liczone jak 4h ale po stawce
    chorobowej a jak wolne to tak jakby bylo wolne)

    Pozdrawiam
    Farfotzel