PracaGrupypl.praca.szukana › Kraków, asystentka, dział marketingu

  • 1. Data: 2003-03-10 18:01:36
    Temat: Kraków, asystentka, dział marketingu
    Od: " nawrotka" <n...@N...gazeta.pl>

    Ukończyłam Zarządzanie i Marketing na Uniwersytecie Jagiellońskim,
    specjalność Zarządzanie Kulturą
    -praca magisterska na temat "Internet jako narzędzie Public Relations w
    promocji oferty kulturalnej"
    -posługuję się biegłe językiem angielskim, a także z stopniu dobrym językiem
    francuskim
    -posiadam praktyczną znajomość pakietu MS Office i Internetu
    -prawo jazdy kat B (w trakcie)
    -doświadczenie w Agencji Promocji

    Obecnie poszukuję stażu lub stałego zatrudnienia, obejmuje mnie "Program 1
    Praca"

    Zainteresowanym przeslę pełniejsze CV

    kontakt: n...@g...pl