PracaGrupypl.praca.dyskusje › Koszt administracji serwerem Linux + baza danych

  • 11. Data: 2006-11-08 07:37:27
    Temat: Re: Koszt administracji serwerem Linux + baza danych
    Od: "Any User" <a...@m...com>

> [...]
    > stanie administrowac tylko dwoma serwerami to jestes malo wydajny. Moze 55
    > godzin miesiecznie, bo to bardziej pasuje? Chodzi mi o administracje bez
    > instalacji i konfiguracji poczatkowej.
    > Moze napisz co najwiecej czasu zajmuje, ze to tyle godzin wychodzi.
    >
    > Według mnie jeśli system i oprogramowanie na nim jest poprawnie
    > skonfigurowane to nawet nie trzeba na serwer codziennie zagladac,
    > wystarczy raz na 2-3 dni pogrepowac logi albo nawet porobic sobie raporty
    > wysylane na e-mail. Takze ja bym przyjal 16h/tygodniowo jako _średni_ czas
    > administracji niewielkim serwerem Linux.

    Sama administracja jako taka, 2 godziny dziennie (no chyba, że akurat jest
    coś extra do roboty), czyli masz rację ze swoim założeniem. Do tego dochodzi
    wspomaganie webmastera od strony backendu (bo taka rola admina i to
    zasadnicza większość czasu), oraz niestety dość często rozwiązywanie
    problemów na tle DNS/DHCP/Windows98.

  • 12. Data: 2006-11-08 09:58:01
    Od: michał <m...@w...peel>

    > Jak to zaniżona? Zaniżona to jest 1000 brutto, a ja napisałem wyraźnie,
    > że netto. Dokładnie wychodzi 1008 netto. A co do czasu pracy, to chyba
    > wyraźnie napisałem o Apache/PHP/MySQL, prawda? Nie obejmuje to oczywiście
    > tworzenia strony jako główny webmaster, ale już jego wspomaganie jak
    > najbardziej.

    no cóż.... w takim razie powodzenia na przyszłość...

  • 13. Data: 2006-11-08 11:35:13
    Od: "browar" <d...@o...peel>

    Any User wypocil(a):

> [...]
    > admina i to zasadnicza większość czasu), oraz niestety dość często
    > rozwiązywanie problemów na tle DNS/DHCP/Windows98.

    Kolega to chyba sie dopiero przyucza skoro tyle czasu zajmuje mu
    administrowanie.W mojej piaskownicy sa 4 serwery z AD, obslugujace dosc
    spore bazy (po dwie na serwer), 3 male serwery obslugujace po kilka
    komputerow.Do tego dochodzi oprogramowanie na pojedynczych
    komputerach.W sumie ponad 100 jednostek.W ramach dobrej woli i
    usprawnienia pracy uzytkownikom zaprojektowane male bazy oraz
    intranetowa strona w3.Czas pracy w granicach 40h/tydzien.I jak widac
    moge pozwolic sobie na pisanie w pracy na grupe.Wiecej wiedzy zycze

  • 14. Data: 2006-11-08 11:51:04
    Od: "Any User" <a...@m...com>

> [...]
    > intranetowa strona w3.Czas pracy w granicach 40h/tydzien.I jak widac
    > moge pozwolic sobie na pisanie w pracy na grupe.Wiecej wiedzy zycze

    Istotnie, pracuje na tym stanowisku student. Ale kumaty i już naumiany. Nie
    widzę powodu, dla którego miałbym komukolwiek płacić za przyuczanie.

  • 15. Data: 2006-11-08 11:52:14
    Od: "HawkEye" <H...@g...pl>

    Użytkownik "Any User" <a...@m...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > wspomaganie webmastera od strony backendu (bo taka rola admina i to zasadnicza
    > większość czasu), oraz niestety dość często rozwiązywanie
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > problemów na tle DNS/DHCP/Windows98.
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^6
    BUHAHAHAHA DOBRY LOL!!!! :D te problemy to najprawdopodobniej jakies blondynki
    majace desktopy z w98, ktore pewnie nie umia zalacznika do maila dolaczyc
    hahahahaha Wspolczuje Twojemu pracodawcy/zleceniodawcy :D

  • 16. Data: 2006-11-08 12:00:46
    Od: "Any User" <a...@m...com>

    > BUHAHAHAHA DOBRY LOL!!!! :D te problemy to najprawdopodobniej jakies
    > blondynki majace desktopy z w98, ktore pewnie nie umia zalacznika do maila
    > dolaczyc hahahahaha Wspolczuje Twojemu pracodawcy/zleceniodawcy :D

    Dlaczego mojemu pracodawcy? Nie bardzo rozumiem, czy Ty odniosłeś wrażenie,
    że to ja jestem tym pracownikiem? Jeśli tak, to sorry, niejasno się
    wyraziłem.

    A co do samych problemów, to napisałem wyraźnie: DNS/DHCP/Windows98. Miałem
    przez to na myśli problemy natury sieciowej z Win98, na tle DNS lub DHCP,
    oraz dodatkowo (o czym już nie pisałem, bo chyba nie było sensu) czasem
    sprawy sprzętowe: wadliwe kabelki, problemy ze switchami i 1 hubem D-Linka.