PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kontrakt menedżerski

  • 1. Data: 2002-01-24 12:35:38
    Temat: Kontrakt menedżerski
    Od: "M" <q...@q...pl>

    Hej,
    podzielcie się swoimi doświadczeniami dotyczącymi tzw. Kontraktu
    Menedżerskiego,

    Czy warto w to wejść?
    Kiedy się opłaca ?

    pozdrowionka

  • 2. Data: 2002-01-24 14:24:23
    Temat: Re: Kontrakt menedżerski
    Od: "Coco" <C...@i...pl>

    Hello Mr M

    Moj przyjaciel ma taki kontrakt i patrzac na to z boku... przy okazji
    pytania "czy warto w to wejsc" chcialabym Cie uczulic na jedna rzecz -
    atrakcyjnosc kontraktu musisz ocenic sam, pewnie duze znaczenie bedzie tu
    miala Twoja sytuacja - ile masz lat, jakie ten kontrakt da Ci perspektywy,
    jaka jest Twoja sytuacja osobista itp itd. ale PAMIETAJ, ze kontrakt
    podpisujesz Ty ale tak naprawde stronami sa tu z jednej strony Twoja firma z
    drugiej Ty i najblizsze Ci osoby (przyjaciolka lub zona i
    jesli sa - dzieci). Pytanie - czy wszyscy to wytrzymacie? Mi z biegiem czasu
    jest coraz trudniej, wolalabym zamiast raz w miesiacu w super knajpie jesc z
    nim kolacje dwa razy w tygodniu chocby w McDonaldzie...

    PS Jesli chcesz o tym "pogadac", to podaj mi swoj adres na priv, ten
    q...@q...pl jest jakis trefny

    Pozdrawiam
    Coco

    Użytkownik "M" <q...@q...pl> napisał w wiadomości
    : Hej,
    : podzielcie się swoimi doświadczeniami dotyczącymi tzw. Kontraktu
    : Menedżerskiego,
    :
    : Czy warto w to wejść?
    : Kiedy się opłaca ?
    :
    : pozdrowionka

  • 3. Data: 2002-01-24 20:03:13
    Od: "svobo" <s...@p...pl>

    > Hej,
    > podzielcie się swoimi doświadczeniami dotyczącymi tzw. Kontraktu
    > Menedżerskiego,
    >
    > Czy warto w to wejść?

    Mniej na uwadze że jest to umowa cywilna i jak Ci coś nie wyjdzie to mogą
    Cię włóczyć po sądach cywilnych latami.
    Pełną odpowiedzialność za swoje decyzje ponosisz!.
    svobo