PracaGrupypl.praca.dyskusjeKoniec umowy na czas okreslony i ...? › Koniec umowy na czas okreslony i ...?
    From: Mirro <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Koniec umowy na czas okreslony i ...?
    Date: Sat, 30 Sep 2006 23:07:13 +0200

    Witam

    Podpisalem umowe na czas okreslony (na ponad 3 miesiace) do 30-09-2006.
    Przypomnialem o tym fakcie mojemu kierownikowi, ale nie podjal tematu. I
    w zwiazku z tym mam pytania:
    1. Czy moge w poniedzialek po prostu nie przyjsc do pracy? Czy moj
    pracodawca moze mnie w poniedzialek wyprosic z firmy kiedy przyjde rano,
    mowiac, ze mnie juz nie chca? Oczywiscie mnie zalezy na pracy, ale
    chcialbym znac rozne warianty sytuacji.
    2. Googlowanie wykazalo, ze przy zatrudnieniu na czas okreslony, nie ma
    okresu wypowiedzenia. Czy to oznacza, za moj pracodawca nic nie musi mi
    powiedziec, jezeli by mnie juz nie chcial?
    3. W "danych czasach" bylo tak, ze jezeli nastepnego dnia po zakonczeniu
    umowy na czas okreslny przyszedlem do pracy i nikt mnie stamtad nie
    wyrzucil oznaczalo to, ze moja umowa jest "automatycznie" przedluzona na
    czas okreslony. Jako, ze w mojej ostatniej pracy bylem przez 6 lat, to
    nie jestem na biezaco. Jak to teraz wyglada?

    Troszke nie jestem zadowolony z faktu nie podjecia tematu przez
    kierownika (moze dlatego, ze nie bylo w firmie prezesa) i z tego powodu
    zaczynaja mnie nachodzic jakies czarne mysli. Nie sadze, zeby chcieli
    mnie sie pozbywac, tym bardziej, ze ostatnio wyslano mnie na szkolenia,
    ale nigdy nie wiadomo...

    Piotr Przekota