PracaGrupypl.praca.dyskusjeKończę studia i co dalej? › Kończę studia i co dalej?
    From: mIchaał <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Kończę studia i co dalej?
    Date: Tue, 20 Dec 2005 17:00:53 +0100

    Za pół roku kończę studia i przyjdzie czas na poszukiwanie pierwszej
    pracy. Studiuję elektronikę i telekomunikację. Niby dobry zawód ale przy
    naszym obecnym rynku pracy nigdy nic nie wiadomo. Bezrobocie mi raczej
    nie grozi ale praca za 1000pln to raczej niemiła perspektywa. Mam kilka
    pytań do osób życiowo doświadczonych :). Od czego zacząć poszukiwanie
    pierwszej pracy żeby czegoś nie przegapić. Mam na myśli rejestracja w
    Urzędzie Pracy (program pierwsza praca - może jakieś profity w postaci
    darmowych szkoleń itp.), czy raczej poszukiwanie pracy na własną rękę.
    Czy powinienem już rozglądać się za przyszłym miejscem pracy? Ogólnie
    sprawę ujmując proszę o kilka dobrych rad.

    Pozdrawiam, Michał